משלוח חינם עד הבית בקניה מעל 350 ₪

משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל 350 ₪

בקיץ הזה לא שוכחים לשתות!

תוכן עניינים

Don t forget to drink

Don t forget to drink

אחרי הניתוח הבריאטרי – קיצור קיבה יש לנו מערכת יחסים חדשה לגמרי עם אוכל.

אבל מה לגבי המים?

הבדל ענק!

בניגוד לאוכל שהגוף מאותת לנו שהוא באמת רעב, עם המים זה שונה, כי כשאנחנו צמאים, זה כבר סימן למצוקה, שהגוף מיובש, וזה לא טוב לנו מכל הבחינות:

אנו חשים עייפים וחסרי אנרגיה

זה פוגע בעור ומעניק לנו מראה עייף ולא אסתטי

הגוף מתקשה לשרוף שומן עודף, להפריש אותו מהגוף ולקדם את הירידה במשקל

ועם קיבה קטנה קשה לשתות כמויות גדולות בבת אחת, ולכן בתחילת התהליך נלמד לחלק את השתיה לכמה לגימות מדי שעה עד שנצליח לשתות כוס שלימה.

חוש הטעם שלנו משתנה לאחר הניתוח ולכן טעם המים עלול להיות פחות נעים,
למתקשים בשתיה המלצה חמה לשלב פלח לימון, עלה נענע, מעט ג'ינג'ר או פלח תפוח לשינוי טעם המים.
חליטות של צמחים או פירות גם יכולות להוות אפשרות טובה לשילוב נוזלים במהלך היום שלנו. או ממש נגיעה של תרכיז עם טעם.

אנחנו ממליצים לשים תזכורת בטלפון או להשתמש באחת האפליקציות הייעודיות לעניין.

לרוויה!

ושיהיה קיץ נעים ולח בדיוק במידה שצריך.

איתכם לכל הדרך ענת וצוות בריאמקס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים מקטגוריה זו שיעניינו אותך

כל המידע שלנו...
בשבילכם!

נשמח לצרף אתכם למשפחת בריאמקס.

הירשמו כאן כדי לקבל עדכונים והטבות, קופונים למוצרים חדשים, מבצעים מיוחדים, פרסומים חדשים בגלריית המומחים ובמרכז המידע ועוד ועוד…

באתר זה נעשה שימוש בטכנולוגיות איסוף מידע כגון Cookies, לרבות על ידי צדדים שלישיים, כדי לספק לך חוויית גלישה טובה יותר וכן למטרות סטטיסטיקה, איפיון ושיווק. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לכך. למידע נוסף בנושא ואפשרות לנהל את השימוש באמצעים הללו, ראו את מדיניות הפרטיות המעודכנת שלנו.