משלוח חינם לנק. איסוף בקניה מעל 200 ₪
משלוח חינם עד הבית בקניה מעל 350 ₪

משלוח חינם לנק. איסוף בקנייה מעל 200 ₪

משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל 350 ₪

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עקיפת המעי – הטכניקה של ניתוח מיני מעקף

הפוסט הזה עולה בגלל ריבוי השאלות בנושא בתקופה האחרונה, על מנת לעשות סדר בקבלת ההחלטה, בהתנהלות, בהבנה, ובתחזוקה.

בפוסט הזה נסביר על הטכניקה הייחודית של המיני מעקף וההשלכות לטובה/לרעה במידת עקיפת המעי כולל המשמעויות והתוצאות הטובות והפחות טובות שעלולות להיגרם בעקבות השינויים במידה של עקיפת המעי שמשתנה ממנתח למנתח בהתאם לאג"נדה שלהם, ובהתאם לניסיון שלהם עם תוצאות של מנותחים/ות..!

צירפתי גם את הסקיצה של הניתוח על מנת שתבינו במה מדובר, כמו שאתם רואים הדגשתי בצבע ירוק את המעי הנעקף שהמידה שלו משתנה בהתאם לשיטת העבודה וההחלטה של כל מנתח במידות של 1.5-3.0מטר. פרופסור קידר ידוע כעוקף הכי גדול עם עקיפות של 3.0 מטר. ד'ר רזיאל למשל לא מתפשרת על יותר מ_1.5 מטר עקיפה, רוב המנתחים בגדול עוקפים 1.7-2.0 מטר.
  • בעיגול הכחול שסימנתי נמצאת ההשקה שזה בעצם החיבור החדש של הקיבה למעי הנעקף.

    העיגול הכתום זה השוער התחתון של הקיבה שבטכניקה של המיני קסם מבטלים אותו בעקיפה וכך תבינו למה אצלינו האוכל מתפנה מהר מהפאוץ" למעי, להבדיל מהעבר ומהמשורוולים שהאוכל יושב שעות בקיבה וסופח שומנים וסוכרים וגם ויטמינים.

    החצים האדומים זה המעבר המחודש של האוכל מהוושט לכיוון המעי דרך הפאוץ" לאחר העקיפה.

    הצבע הירוק זה בעצם המעי הנעקף אצל כולנו ששם בעצם נעשית המדידה ואין שם מגע של אוכל, אלא רק מיצי קיבה שמגיעים מהקיבה הגדולה הלא פעילה, אותם מיצים שנפגשים עם האוכל לאחר הירידה שלו מהפאוץ" שהיא בעצם הקיבה החדשה שלנו ומסייעים לעיכול האוכל עד היציאה.

  • עקיפת המעי זה רק אלמנט אחד מתוך שניים בטכניקה של המיני קסם, האלמנט האחר זה הגבלת הכמות וקיצור הקיבה ל_50 סמ"ק. עקיפת המעי תפקידה לצמצם את מרחק המעבר של האוכל שנאכל עד היציאה, לזרז את חילוף החומרים, ולמנוע ספיגה מוגברת של שומנים וסוכרים במעי הדק שבו הספיגה היא הכי חזקה.
  • הבעיה המרכזית במיקסום תוצאה שווה ואפקטיבית לכולם היא לא המעי הנעקף שבו המנתח שולט והוא פלוס מינוס יודע כמה לעקוף, הבעיה היא במעי הקיים שנשאר לאחר העקיפה, כי יש הרבה שינויים אצל כל אחד ואחד, ככה שמי שיש לו מעי ארוך גם עקיפה של 2.2 מ' יכולה להיות פחות אפקטיבית לעומת זה שיש לו מעי קצר ועקפו לו רק 1.5 מ'.
  • המנתחים אין להם יכולת לדעת מה המידה של כל המעי, כי אם היתה להם יכולת לדעת הם היו מתאימים עקיפה לכל אחד ואחד בדיוק מכסימלי, ומן הסתם גם היינו רואים הרבה תהליכים זהים בתוצאה, להבדיל מהיום שכל תהליך אינדיבידואלי לגמרי לגמרי.
  • אני מאמין שעם הזמן גם תימצא הטכניקה לדעת מה הוא האורך הכללי של המעי הקיים וזה יתן המון כיוון הצלחה ודיוק למנתחים וזה רק יוסיף להצלחה של המיני קסם.
  • *לעצם העניין ולתובנות שלמדנו מהניסיון האישי ומהחוויות של חכמת ההמונים למדנו מצוין שעקיפת המעי יכולה לתת לאנשים תוצאה מסחררת והתנהלות של אכילה חופשית של הכל מהכל עם יציבות אדירה במשקל ושמירה על מדדים של סוכר, לחץ דם, כולסטרול, ברמה של תינוק בן יומו, וחיים חדשים לגמרי לגמרי.

  • *גם למדנו שעקיפת המעי בהרבה מקרים תכניס אותנו לסרטים קשים של שירותים תכופים-טחורים-פיסורה ובגלל שינוי כל מערך הכניסה-עיכול-יציאה.
  • *עוד למדנו שבחוסר בקרה והתנהלות לא אחראית עקיפת המעי יכולה להביא אותנו למקום של חוסרים בויטמינים, אישפוזים, תת-משקל, עירויים, חולשה, ותיפקוד שוטף לקוי ביותר.

  • *עקיפת המעי מחתימה אותנו על חוזה לכל החיים לחיבור לגוף, להקשבה לגוף, לבקרה היומית, לבקרה התקופתית, להתנהלות אחראית, לתחזוקה, לשימור, ולדרכי פעולה ותגובה מותאמות.
  • מי שיירדם בשמירה ויהיה שאנן ויתנהל ב"אהלן-אהלן", יכול לשלם מחיר לא פשוט בכלל, שכבר עדיף שיישאר עם עודף המשקל. ביטול/הקטנה/הגדלה של עקיפה יכול להתבצע רק בניתוח חוזר.
  • אל תגידו לא אמרנו אל תגידו לא שמענו, המיני קסם זה ניתוח אדיר ומוצלח שיכול להציל לאנשים את החיים, ולעשות מהפכה לטובה בתחום ההשמנה והחולי, אבל הניתוח הזה דורש תחזוקה, חיבור, ומעורבות 365/24/7.
  • חכמת ההמונים למרות כל השיימינגים והתמונה שמנסים לצייר אותנו שאנחנו מעלימים מידע ומציירים רק ורוד והצלחה, לא הסתירה ולא תסתיר שום מידע, ותשתף הכל ותשים את הדברים על השולחן(כמו עכשיו) כמו שהם בטוב וברע, ותיתן רק לכם להחליט אם כן מתאים לכם מיני קסם או לא מתאים לכם מיני קסם. אל תילחצו מתופעות הלואי בהתחלת התהליך בעקבות עקיפת המעי, (כי יהיו תופעות לרוב המנותחים/ות).
  • הוכחנו שבהתנהלות נכונה אפשר למזער אותם למינימום, למקסם הנאה, למקסם תוצאה, להנות מהכל כולל הכל, גוף מאוזן ומתוחזק, עירנות, אושר, כיף, חיים חדשים, בריאות הגוף והנפש, ומתנה הכי שווה שיכולנו לקבל באמצע החיים כשהכל כבר נראה אבוד.
  • #תאמינו_תצליחו, זה המוטו. אם יש לכם שאלות תעלו אותם פה, גם אני וגם הותיקים נענה לכולם, והכי חשוב לשתף חוויה אישית, כולל מידת העקיפה שבוצעה אצליכם בניתוח, ומי המנתח.
תמונה שרטוט של קיבה עם מיני מעקף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים מקטגוריה זו שיעניינו אותך

כל המידע שלנו...
בשבילכם!

נשמח לצרף אתכם למשפחת בריאמקס.

הירשמו כאן כדי לקבל עדכונים והטבות, קופונים למוצרים חדשים, מבצעים מיוחדים, פרסומים חדשים בגלריית המומחים ובמרכז המידע ועוד ועוד…

ענת וצוות בריאמקס מאחלים לכם חג אביב שמח,

שיהיה חג חירות רגשית ופיזית מהמשקל ומהמעמסה הרגשית. שנזכה לימים טובים ומאושרים.

החל מתאריך 22.4.24 ועד לתאריך 30.4.24 מוקד ההזמנות יהיה סגור לרגל חופשת הפסח ולא יתקיימו הזמנות טלפוניות.
ניתן לבצע הזמנות באתר ולקבלן אחרי החג.
מהרו להקדים הזמנות לפני מועד זה.

ענת שניאורסון

ענת שניאורסון

בדרך כלל עונה מיד

אנו סגורים כעת. נשמח לענות בשעות הפעילות

ענת שניאורסון

שלום רב,

צוות בריאמקס באמצעות בריא בוט ישמח לתת לך מענה ראשוני מהיר ותיעוד לכל פניה.

אנחנו מחוברים ומטפלים באהבה

בכל פניה.

WhatsApp צריכים עזרה?
דילוג לתוכן