משלוח חינם לנק. איסוף בקניה מעל 200 ₪
משלוח חינם עד הבית בקניה מעל 350 ₪

משלוח חינם לנק. איסוף בקנייה מעל 200 ₪

משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל 350 ₪

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה לא אמרו לכם לפני הניתוח שחשוב והייתם רוצים שיגידו לכם.???

מה לא אמרו לכם לפני הניתוח שרציתם שיגידו לכם.???

היום נדבר על פוסטים ותגובות שעולים בקבוצת הפייסבוק שגוררים אחריהם מאות תגובות מגוונות, לא אחידות שמותירות הרבה ספקות לגבי המיני קסם.
כמו תמיד כשיש נושא מרכזי ומדובר, אנחנו מעלים אותו לקבוצה כפוסט יומי, דנים עליו, מדברים, משתפים, במטרה ברורה להשיג מקסימום תובנות ומקסימום למידה.

בהרבה פוסטים ותגובות אנחנו נחשפים להמון מנותחים/ות שמעלים/ות את הקשיים שלהם לאחר הניתוח עם אותה טענה/שאלה למה לא אמרו להם את זה קודם.?

*הפלא ופלא כל אותם מגיבים שמעלים את הטענות "בלמה לא אמרו להם את זה קודם".? והם כרגע מופתעים אני אישית מעולם לא נתקלתי בהם בקבוצה, מעולם לא ראיתי אצלם מעורבות, מעולם לא ראיתי אצלם פעילות, מעולם לא ראיתי אצלם שיתוף.

וזה מחזיר אותי שוב למאות פוסטים שכתבתי ותזכרתי על חשיבות המעורבות, חשיבות המסגרת, חשיבות שיתוף התהליך שלנו למען החיבור, ההנאה, וההצלחה בתהליך ומניעת תופעות לואי וסיבוכים עתידיים.
כבר כולם פה הסכימו והבינו שאין סוף ללמידה, לתובנות, להקשבה, לבקרה, ולפעולות תגובה בניתוח הזה על מנת להצליח ולשמר את ההצלחה.
בחכמת ההמונים אין נושא בטוב וברע שלא תזכרנו, והיופי בקבוצה שלנו שהכל מתועד ומתוייק בספריה ככה שאף אחד לא יכול להגיד "לא שמעתי-לא ראיתי", הוא יכול להגיד רק דבר אחד וזה "לא רציתי".
אני רק יכול לסבר לכם את האוזן לגבי, שאם הייתי שומע לבעלי המקצוע שזה כולל המנתח והדיאטנית שלי, לא הייתי עושה את הניתוח, ולא רק אני, אלא עוד אלפים כמוני, ואני בספק גדול אם הייתי היום בריא ומתפקד כמו היום עם עודף המשקל, סכרת, הלחץ דם, והכולסטרול שבגללם נותחתי.
גם מרינה קוגן מנהלת ותיקה שאיתי בצוות הגיבה באחד הפוסטים במקרה מהצד שלה בדיוק כמוני בנוסח אחר…ואני מצטט:
"מרגישה שעשיתי טוב שלא ממש הקשבתי לכל הדברים שספרו לי בסדנא כי התברר שהכל לא רלוונטי למה שעברתי בפועל. ורק דבר אחד היה טוב שהציפיות מכל זה היו נמוכות, ככה קבלתי הפתעה הכי גדולה בחיים שלי"
ככה חשוב שתדעו שחכמת ההמונים הוקמה וקיימת בגלל ההיפך הגמור ממה שנאמר לי למרינה, ולעוד הרבה מאיתנו, לבין המציאות הקיימת בפועל, ולגמרי כולנו היינו מופתעים/ות.
אז מעניין מאוד שכל אלה שקשה להם או שלא הצליחו בניתוח מופתעים על מה שלא נאמר להם ובגלל זה כביכול הם מרגישים שהם "אכלו אותה".?

אז שוב נסבר לכם את האוזן ונזכיר לכם שבחכמת ההמונים דיברנו על הכל, וגם מה שלא אמרו לכם, וגם מה שלא שמעתם, ולא פעם אחת, ולא פעמיים, וגם לא עשר פעמים.

ככה בקצרה ובשלוף על מה שדיברנו:
*דיברנו על פרק ב' שזה סוג של רולטה.
*דיברנו על גזים ויציאות.
*דיברנו על פיסורה וטחורים.
*דיברנו על עדיפות המעקף בריפלוקסים בצרבות.
*דיברנו על דאמפינג ונפילת סוכר, וגם למדנו לזהות אותם ולהגיב להם נכון.
*דיברנו על התלות של הויטמינים והעלויות שלהם, ואפילו גם פה חברת הקבוצה מנותחת פיתחה כדור מקיף וכולל שיקל על המנותחים גם תלותית וגם כספית.
*דיברנו על ההיערכות הנפשית שלפעמים מחייבת מעורבות של בעלי מקצוע.
*דיברנו על הברקס, על הכמויות, ועל הסנכרון הקשה בין הראש השמן לפאוץ" הקטן.
*דיברנו על התובעניות של הניתוח, שמי שחושב שלא יעמוד בזה, עדיף שלא ייכנס לזה.
*דיברנו על התת ספיגה, והשלכותיה, על התת משקל והשלכותיו.
*דיברנו על התקיעות בירידה במשקל.
*דיברנו על הקור המפתיע בחורף.
*דיברנו על כל תופעות הלואי.
*דיברנו על קשיים באכילה.
*דיברנו על כמויות האכילה.
*דיברנו על עודפי העור ועל ההשלכות הקשות שלהם במקרים מסויימים על האינטימיות וגם על הזוגיות.
*דיברנו על מצבים של קנאת בני הזוג, והגירושין בעקבות המיני קסם.
*דיברנו על מידת העקיפה וההשלכות שלה בטוב וברע.
*דיברנו על על הספורט, התיזמון שלו, החשיבות שלו, ואיך ומתי.
*דיברנו על כיס המרה.
הספריה גם בקבוצה וגם באתר בריאמקס מוצפת ב-500 נושאים, כולל שיתופי חוויה אישית של החברים, והכל נגיש, שקוף, ברור, ופשוט לקריאה, אפילו לאחרונה הוספנו לספריה גם סרטוני וידאו למי שקשה לו לקרוא, ככה שמי שרוצה לדעת לא צריך לשאול, או לא צריך לחכות שיגידו לו, פשוט להיכנס לחפש למצוא ולקרוא..!

#לסיכום.

מרבית הפוסטים שעולים בקבוצה בטוב וברע, נותנים לי להבין שוב את מה שידעתי כל הזמן, שלהכנה, למעורבות, לחיבור, לשיתוף, ללמידה, להקשבה, לפעולות התגובה, וכו' וכו', יש ערך סופר עליון להצלחה/הנאה/שימור התהליך ומקל הקסמים נמצא פה בידיים שלנו, (מי יותר ומי פחות אבל עדיין בידיים שלנו),
ואנחנו אלה ששולטים על התהליך החל מההכנה ובחירת המנתח ולפעמים גם בחירת הניתוח, ועד ניטרול תופעות הלואי, והקשיים שהם מעבר לסטנדרט, וכלה בהצלחת התהליך, ההנאה ממנו, ושימורו עד אחרית הימים.
איך אתם ידעתם את מה שלא סיפרו לכם.?
והאם מה שסיפרו לכם זה לא היה ההיפך מהמציאות בפועל.?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים מקטגוריה זו שיעניינו אותך

חומצה פולית

ויטמין B9 שייך לקבוצת ויטמין B ונקרא גם חומצה פולית. חומצה פולית חיונית לגופנו, לחילוף החומרים שבו ולבניית תאי דם אדומים יחד עם ויטמין B12.
לחומצה הפולית תפקידים רבים בגוף, היא משמשת כרכיב חיוני לפעילות תקינה של מערכת העיכול, למניעת אנמיה יחד עם ויטמין B12, ולפעילות תקינה של מערכת העצבים.

קראו עוד »

השתחררתי מבית החולים כולי בבלבול – תסבירי לי איך לוקחים ויטמינים ומינרלים, מתי מתחילים, מה אני עושה עם כל מה שנתנו לי לקחת אחרי הניתוח? מה זה תרופה? מה זה תוסף? מה זה ויטמינים?

אני אחרי ניתוח קיצור קיבה, מיני מעקף, מעקף, שרוול – השתחררתי מבית החולים כולי בבלבול – תסבירי לי איך לוקחים ויטמינים ומינרלים, מתי מתחילים, מה אני עושה עם כל מה שנתנו לי לקחת אחרי הניתוח? מה זה תרופה? מה זה תוסף? מה זה ויטמינים?
אלו השאלות הכי נפוצות שאני שומעת מכם כשאתם פונים ופונות אלי אחרי הניתוח.

קראו עוד »

כל המידע שלנו...
בשבילכם!

נשמח לצרף אתכם למשפחת בריאמקס.

הירשמו כאן כדי לקבל עדכונים והטבות, קופונים למוצרים חדשים, מבצעים מיוחדים, פרסומים חדשים בגלריית המומחים ובמרכז המידע ועוד ועוד…

ענת וצוות בריאמקס מאחלים לכם חג אביב שמח,

שיהיה חג חירות רגשית ופיזית מהמשקל ומהמעמסה הרגשית. שנזכה לימים טובים ומאושרים.

החל מתאריך 22.4.24 ועד לתאריך 30.4.24 מוקד ההזמנות יהיה סגור לרגל חופשת הפסח ולא יתקיימו הזמנות טלפוניות.
ניתן לבצע הזמנות באתר ולקבלן אחרי החג.
מהרו להקדים הזמנות לפני מועד זה.

ענת שניאורסון

ענת שניאורסון

בדרך כלל עונה מיד

אנו סגורים כעת. נשמח לענות בשעות הפעילות

ענת שניאורסון

שלום רב,

צוות בריאמקס באמצעות בריא בוט ישמח לתת לך מענה ראשוני מהיר ותיעוד לכל פניה.

אנחנו מחוברים ומטפלים באהבה

בכל פניה.

WhatsApp צריכים עזרה?
דילוג לתוכן