משלוח חינם לנק. איסוף בקניה מעל 200 ₪
משלוח חינם עד הבית בקניה מעל 350 ₪

משלוח חינם לנק. איסוף בקנייה מעל 200 ₪

משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל 350 ₪

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ההתנהגות וההתנהלות שלנו באכילה לאחר המיני קסם.?!?

#ההתנהגות_וההתנהלות_שלנו_באכילה_לאחר_המיני_קסם.?!?

נושא מאוד מדובר בקבוצה שלנו, שאין יום שאנחנו לא נתקלים בחברים/ות שמדווחים על הקושי הזה של השינוי המחודש בכל מערך האכילה שלנו, ולא רק מנותחים חדשים, אלא גם ותיקים שאפילו כבר הגיעו ליעד המשקלי.
מן הסתם כשאנחנו רואים שיש פה איזה מכשול או בעיה אצל הרבה מהמנותחים/ות, אז אין שום סיבה בעולם שלא נעלה את הנושא הזה על מנת לשתף ולהחכים ביחד עם המתלבטים/חדשים בנושא הכל כך חשוב והחיוני הזה לתהליך קליל, מהנה, מוצלח.!

תכל'ס כל ההתנהלות וההתנהגות הלא תקינה שלנו בנושא האכילה לאחר המיני קסם מגיעה לרוב מהראש השמן והקושי לשנות הרגלי אכילה שרדפו אותנו שנים על גבי שנים, בעקבות לחץ בעבודה, לחץ עם הילדים, לחץ שגרתי יום יומי, הרגלים, התנהגות, דרך חיים, אחריות אישית, וכו' וכו'.

מה שחשוב ובטוח שאת הנושא החשוב הזה למדנו בקבוצה חרשנו עליו והמסקנה היא ברורה וחד משמעית שעם המיני קסם לחץ/התנהלות/התנהגות כבעבר לא יעבדו יותר לאחר הניתוח, ואפילו יעשו לנו את החיים יותר קשים, ויש מצב שגם יסכנו לנו את התהליך ואת התוצאה.

אז כן, אלה אותם הרגלים וההתנהגויות שאכלנו מכל הבא ליד, מהר מהר, ללא שלוות נפש, ללא רוגע, עם
לחץ בזמן, התעסקות בדברים אחרים תוך כדי, חוסר הקשבה לגוף, או תוך כדי נהיגה, או תוך כדי התעסקויות אחרות עם חוסר בקרה והקשבה, או חוסר נינוחות שלווה ורוגע, ואפילו חוסר אכפתיות.

שוב, אני לא מדבר על סוגי האוכל שזה פוסט עם תוכן אחר לגמרי, אני מדבר על ההתנהלות וההתנהגות שלנו עם האוכל לאחר הניתוח.

גם אתם כמוני רואים פוסטים של מנותחים שמדווחים על אכילה של שני ביסים וזהו, ברקס מהיר, או מדווחים על הקאות, בחילות, דאמפינגים, נפילות סוכר, סחרחורות ועייפות לאחר האוכל, אכילה כל 8 שעות, אי תחושת רעב, וכו' וכו',

תאמינו לי שבהתנהלות ובהתנהגות מותאמת אפשר למזער את התופעות האלה למינימום, כמובן שזה דורש מאיתנו המון הקשבה, למידה, בקרה, אבל זה בעצם כל התהליך שלנו ומי שחושב שזה לא חל עליו טועה בגדול.
*גם אני למרות הותק של שש שנים, והניסיון שלי עם המיני קסם, נפלתי בזה מדי פעם, וגם אני עשיתי טעויות, וגם אצלי זה קרה, אומנם זה קרה הרבה יותר בשנה שנתיים הראשונות, אבל נפילות גם לי היו.

כל עוד ששכר הלימוד בנושא לא עושה נזקים לא פוגע בתהליך ובשגרת היום אז אפשר להגיד "עם הזמן נלמד."
"והמיני קסם הוא בית ספר"

ה-מכה הגדולה מגיעה כשיש פגיעה בתהליך, שזה יכול להגיע לרזון חולני, ירידת משקל מוגזמת ולא אסטטית, חוסרים בויטמינים, חולשות, סחרחורות, איבוד שיגרה, וכו".

ואלה דברים שיכולים להגיע בקלות מהתנהלות והתנהגות לא נכונה באכילה, והחוסר יכולת בין החיבור המחודש שלנו בין הראש השמן לפאוץ" הקטן.
תמיד שהחדשים פונים אלי בפרטי לבקשת טיפים לפני הניתוח שהם חודש לפני שהתאריך כבר סגור, אני ממליץ להם לתרגל את נושא האכילה כולל כל השינויים שמחוייבים להגיע עם המיני קסם.

ואני אומר להם תתחילו לתרגל מעכשיו על מנת שבהמשך יהיה לכם יותר קל.
תתרגלו אכילה בשלווה ובנחת רוח, תתרגלו אכילה בישיבה, תתרגלו ביסים קטנים, תתרגלו אכילה איטית, תתרגלו לעיסה מרובה, תתרגלו ריכוז בזמן הארוחה, תתרגלו את כל המכלול הזה שבו אתם מחוייבים לעשות סינכרון מחדש בין היכולת לבין הכמויות, ובכלל כל נושא השינוי של הגבלת הנפח שיוצרים לנו עם הפאוץ", אל תנסו לתרגל חסה או חזה עוף או מאכלי 0% שומן או 0% סוכר, נושא התירגול בהתנהלות ובהתנהגות באכילה שלאחר הניתוח היא הרבה יותר חשובה.

נושא ההתחשבנות עם קלוריות יכול רק להפריע בהתחלה עם הרצון לעשות את השינוי בהתנהלות המחודשת כי זה רק מצמצם לנו את מגוון האוכל, כי הרי יש תת ספיגה שהיא כבר מאחורי הקלעים עושה עבודה אדירה, והעיקרון בפוסט הזה הוא ללמוד להעביר את האוכל בכמויות סבירות וללא קשיים, לכל שאר ההתחשבנויות כבר התת ספיגה דואגת, שזה ניטרול כניסה לגוף של שומנים/סוכרים וכו".

אני בכוונה לא נוגע בנושא התת ספיגה בהקשר לפוסט הזה, כי זה כלי עזר נוסף אחר שאנחנו מקבלים על מנת לרדת במשקל וגם לשמר את התוצאה, כי התת ספיגה לא קשור לדרכי הפעולה והחוקים שאנחנו אמורים להתנהל איתם בנושא החיבור המחודש בין הראש השמן לפאוץ" הקטן.
נושא דרכי הפעולה וההתנהלות עם תת ספיגה זה משהו אחר לגמרי שבכלל לא קשור לראש השמן ולפאוץ" הקטן.
גם על התת ספיגה דיברנו עשרות פעמים.
וגם שם למדנו איך למקסם את התוצאה מהתת ספיגה, מבלי לפגוע באיכות החיים.

הפוסט נושא הזה הוא בין הראשונים שכתבתי בקבוצה והוא הצטרף לסדרה שלימה של פוסטים שכתבתי באותו נושא, ואלה אותם נושאים שיכולים לתת לנו כלים טובים להתנהלות והתנהגות נכונה לאחר המיני קסם.
והם קשורים לברקס, לביס האחרון, החיבור בין הראש השמן לפאוץ" הקטן, יום בסל יום אסל, ההקשבה והחיבור לגוף, ועוד ועוד…!

גם חוויות אישיות ושיתופים שונים של התנהלויות/התנהגויות למיקסום החיבור הזה, וניטרול מכשולים וקשיים, כולל מיקסום תוצאה ראינו פה במאות, ולמרות הטכניקה הזהה של הניתוח.
חלק שיתפו שהם סופרים לעיסות, חלק שיתפו שהם מתעסקים בטלפון תוך כדי אכילה בין ביס לביס, חלק שיתפו שהם מניחים את המזלג בין ביס לביס, חלק שיתפו שהם מחלקים את הארוחה לשעות קבועות ולזמנים קבועים, חלק מבשלים יותר, חלק מבשלים פחות את האוכל, חלק אוכלים פיתה, חלק אוכלים צנים, חלק מוסיפים סלט, וחלק מוסיפים טחינה, וכו",

כולם פה למדו או מנסים ללמוד איך למקסם את השינוי שחל עליהם, ואפילו אם בשנה הראשונה הם משלמים גם את שכר הלימוד, שזה הקאות, בחילות, ברקס מהיר, ריפלוקסים, דאמפינגים וכו" וכו".
גם לא שכחנו את אלה שהכל עובר להם חלק ללא שום תופעות והגבלת כמות, אבל הם בסרטים אחרים שהניתוח כשל ו"#השרוול_התרחב".
גם באלה לא ניגע היום, נתעסק אך ורק בכותרת הפוסט.
אז גם פה כמו בכל בוקר נפעיל את חכמת ההמונים לשיתוף פעולה המוני בנושא, כולל שיתופים/צילומים/של חוויות אישיות ודרכי פעולה שלכם שבו ננסה ללמוד ולהחכים מעוד טיפים/טכניקות אכילה שסייעו לכם לחיבור המחודש בין הראש השמן לפאוץ" הקטן, ואף גרמו לכם להנות מהכמויות וממגוון האוכל ללא שום תופעות לואי, שמן הסתם גם השפיעו על האנרגיה בגוף, על התוצאה והמראה האסטטי המושלם.
תאמינו לי מניסיון עשיר שלי עם אלפי מנותחים שהדרך במיני קסם יותר חשובה פי אלף מהתוצאה, (כי התוצאה תגיע בסוף), כבר נתקלתי בעשרות תוצאות שעל פני השטח נראות מרשימות ביותר, אבל כשנכנסים לעובי הקורה ולתהליך עצמו, רואים המון המון חוסרים, קשיים ותופעות לואי שממש מקשות על חיי השיגרה שלהם/הן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים מקטגוריה זו שיעניינו אותך

כל המידע שלנו...
בשבילכם!

נשמח לצרף אתכם למשפחת בריאמקס.

הירשמו כאן כדי לקבל עדכונים והטבות, קופונים למוצרים חדשים, מבצעים מיוחדים, פרסומים חדשים בגלריית המומחים ובמרכז המידע ועוד ועוד…

ענת וצוות בריאמקס מאחלים לכם חג אביב שמח,

שיהיה חג חירות רגשית ופיזית מהמשקל ומהמעמסה הרגשית. שנזכה לימים טובים ומאושרים.

החל מתאריך 22.4.24 ועד לתאריך 30.4.24 מוקד ההזמנות יהיה סגור לרגל חופשת הפסח ולא יתקיימו הזמנות טלפוניות.
ניתן לבצע הזמנות באתר ולקבלן אחרי החג.
מהרו להקדים הזמנות לפני מועד זה.

ענת שניאורסון

ענת שניאורסון

בדרך כלל עונה מיד

אנו סגורים כעת. נשמח לענות בשעות הפעילות

ענת שניאורסון

שלום רב,

צוות בריאמקס באמצעות בריא בוט ישמח לתת לך מענה ראשוני מהיר ותיעוד לכל פניה.

אנחנו מחוברים ומטפלים באהבה

בכל פניה.

WhatsApp צריכים עזרה?
דילוג לתוכן