משלוח חינם לנק. איסוף בקניה מעל 200 ₪
משלוח חינם עד הבית בקניה מעל 350 ₪

משלוח חינם לנק. איסוף בקנייה מעל 200 ₪

משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל 350 ₪

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

#קצת_על_התת_ספיגה_מהצד_שלי.

הנושא הכי מדובר בשבוע האחרון, פוסטים מלחיצים שהיו פה, הרבה מנותחים/ות לא הבינו על מה מדובר, הרבה מתלבטים/ות נלחצו מהמדובר.
שבוע שעבר כתבתי פוסט על המיני קסם מהצד שלי, פוסט שנחשף להמון חברים/ות, גרף המון תגובות ולייקים, אז היום אעלה פוסט על התת ספיגה מהצד שלי, על מנת לתת עוד תמונה על התת ספיגה בטוב וברע.

כידוע התת ספיגה זה האלמנט השני בניתוח הזה שהיעילות שלו לא פחות חשובה מהברקס ואפילו יותר.

אני לי אתייחס למידת העקיפה שכל מנתח עובד במידה אחרת בממוצעים של 1.5-2.5מטר, כי הוכח כבר באלפים שאורך מידת העקיפה משפיעה על כל אחד אחרת.
אבל מה שבטוח שהתת ספיגה מגיעה מעקיפת המעי, מהלך שעל הדרך עוקף לנו את השוער התחתון של הקיבה המקורית שנקרא פילורס.

נתחיל בדברים הפחות טובים בעקיפה הזו שהרבה מנותחים יחטפו אותם, והם הפיסורה-טחורים הארורים.
בנוסף נטל הויטמינים המחוייב שמגיע בעקבות התת ספיגה.

התת ספיגה מחייבת להכניס אותנו למשטר של הקשבה אבסלוטית לגוף, כי חוסר הבנה והתאמה מה נכנס מה יוצא מה נספג ומה לא, יכולה להביא אותנו למקום אבוד והכי חשוך שחלמנו עליו וזה התת משקל, שהוא אפילו יותר גרוע מההשמנה שהיינו בה, וכמובן חוסרים בויטמינים שיכולים לזעזע את הגוף עד כדי קריסה.

התת ספיגה משנה לנו את כל הגנטיקה בגוף, היא עושה מהפך בערך הקלורי, והיא מזרזת את חילוף החומרים שלנו בצורה שצריך לעשות ריסטארט מחדש ולמידה מחודשת מהיסוד ממה שלמדנו בעברינו השמן, וממה שהסביבה הלא מנותחת של המיני קסם יודעת.

לכן המהלך הראשון שאתם חייבים לעשות בכניסה לניתוח הזה, זה לנטרל באופן טוטאלי את כל "מביני העניין" ולפתוח דף חדש ונקי כי הכל הולך פה להשתנות, שזה אומר גם בחישובי הקלוריות שאני בספק אם יש מישהו בכל הגלובוס שיכול להעריך כמה קלוריות נספגים אצלינו, וגם אם זה סוגי האוכל, שגם הם משתנים טוטאלית מבחינת זמן שהות במערכת העיכול עד היציאה, וגם מבחינת ההשפעה על המשקל, ואל תופתעו אם תיחשפו למאכלים שבעבר גרמו לכם להשמין רק בגלל הריח שלהם, היום לאחר הניתוח הם הגורמי השפעה הכי מרכזיים אצליכם לירידה במשקל.


לכן אני אומר שהסביבה הלא מנותחת לעולם לא יכולה להבין את משמעויות הדבר, והן רק מזיקות, מטעות, וגורמות לנו לאבד את הריכוז בניסיון לפצח את תעלומת המיני קסם, ומי שעדיין לא הפנים שהמיני קסם הוא תעלומה בגלל שהוא נוגד את כל החוקים כנראה שהוא לא נערך מספיק לניתוח הזה, או שעדיין קשה לו לבצע את הניתוק מכל מביני העניין שהם לא מנותחים, ואפילו אם זו דיאטנית, ואפילו אם זה המנתח.

כבר אמרנו מאות פעמים שמהלך העקיפה וביטול השוער התחתון הם מנטרלים כניסת שומנים/סוכרים/ויטמינים לגוף.
אז ויטמינים אנחנו משלימים, כנ"ל גם סוכרים.

אכילת השומנים אצלינו היא מורכבת מאוד ומאוד שונה מהלא מנותחים, כי בעצם השומן ברובו לא נספג, ואכילה של שומנים גורמת ליציאות מרובות, ופינוי מהיר של הפאוץ" והמעי.
את השמן במיוחד בהתחלה אתם תראו גם יוצא החוצה בדיוק כמו שהוא נכנס.
לכן בהתחלה מחוייבת הלמידה וההתעסקות עם אכילת שומנים באיך/מה/כמה/איפה, כי יכולת האיפוק נחלשת מאוד ואם זה מפתיע זה יכול להיגמר בסרט לא נעים בכלל, לכן כל הניסיונות והלמידה בהתחלה רצוי לעשות בבית.
או לצאת מהבית עם טיטול…חחח, סתם סתם.

#לסיכום:

התת ספיגה זה מהלך מבריק, סופר גאוני שעושה לנו מהפך אדיר בניטרול שומנים וסוכרים בכניסתם לגוף, מרפא מחלות אכזריות שאין להם תרופה כגון: סכרת/לחץ דם/כולסטרול/השמנת יתר, גורם לחילוף חומרים מהיר במערכת, משנה לנו את הגנטיקה, והוא בעצם הכלי שימור שלנו לעליה במשקל.

כמה שהתת ספיגה נסתרת מהעין, אפשר ללמוד לשלוט עליה, וזה רק בהקשבה מלאה לגוף, בדיקות דם, ניהול יומני אכילה, מבחן הזמן מול מבחן התוצאה, וכמובן ניסוי טעימה ותהייה.
אין משהו אחר, גם פה אין השוואות, אין העתקות, ואין בעל מקצוע או מומחה שיכול להבין ולתפעל אותה יותר טוב מאיתנו.

גם לתת ספיגה יש את הגבולות שלה, ולמרות יכולת השימור האדירה שלה עלינו מעלייה במשקל, כבר נתקלנו בלא מעט כאלה שעקפו את החופש האדיר באכילה ובהנאות שהיא מספקת לנו, ועלו במשקל 20% וגם 30% ממה שהם ירדו סה"כ, אז גם פה אל תגידו> #לא_ידענו.

*חשוב חשוב לדעת שכל מי שנכנס לניתוח הזה חייב/ת להחליט עוד לפני, שהוא/היא לוקחים את עצמם בידיים, ונגמר האהלן אהלן והסחבקייה והחפיף של העבר השמן, והם שמים את עצמם קשובים, מרוכזים, ממוקדים מטרה בשביל להצליח, להנות, לעבור תהליך נטול קשיים, נטול תופעות לואי, רזון בריא, ריפוי הגוף, ריפוי הנפש, וגם יופי שרק בחלומות הורודים חלמנו עליהם.

ועוד דבר, שאף אחד לא יטיל ספק ביכולות שלו, כי המיני קסם לאט לאט דוחף אותנו גם למצויינות, ולשינויי דפוסי התנהלות והתנהגות, וגם מספק לנו כלי עזר אדירים שמשתלבים עם היכולות שלנו שאפילו גם אנחנו לא ידענו שהם קיימים אצלינו, ובזמן אמת אנחנו משתמשים בהם, ומשתמשים בהם הכי טוב שיש.
תודה ובהצלחה לכולם…❤

שלומי פרץ

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים מקטגוריה זו שיעניינו אותך

כל המידע שלנו...
בשבילכם!

נשמח לצרף אתכם למשפחת בריאמקס.

הירשמו כאן כדי לקבל עדכונים והטבות, קופונים למוצרים חדשים, מבצעים מיוחדים, פרסומים חדשים בגלריית המומחים ובמרכז המידע ועוד ועוד…

ענת וצוות בריאמקס מאחלים לכם חג אביב שמח,

שיהיה חג חירות רגשית ופיזית מהמשקל ומהמעמסה הרגשית. שנזכה לימים טובים ומאושרים.

החל מתאריך 22.4.24 ועד לתאריך 30.4.24 מוקד ההזמנות יהיה סגור לרגל חופשת הפסח ולא יתקיימו הזמנות טלפוניות.
ניתן לבצע הזמנות באתר ולקבלן אחרי החג.
מהרו להקדים הזמנות לפני מועד זה.

ענת שניאורסון

ענת שניאורסון

בדרך כלל עונה מיד

אנו סגורים כעת. נשמח לענות בשעות הפעילות

ענת שניאורסון

שלום רב,

צוות בריאמקס באמצעות בריא בוט ישמח לתת לך מענה ראשוני מהיר ותיעוד לכל פניה.

אנחנו מחוברים ומטפלים באהבה

בכל פניה.

WhatsApp צריכים עזרה?
דילוג לתוכן