משלוח חינם לנק. איסוף בקניה מעל 200 ₪
משלוח חינם עד הבית בקניה מעל 350 ₪

משלוח חינם לנק. איסוף בקנייה מעל 200 ₪

משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל 350 ₪

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פוסט יום הולדת 55 – ענת שניאורסון.

חגיגת יום הולדת 55 ותיכף ממש 7 שנים עם מיני מעקף

כשחגגתי השנה את יום הולדתי ה-55, בהפתעה גדולה עם חברי הקהילה המדהימים של בריאמקס, לא יכולתי שלא להרהר במסע שהביא אותי לנקודה הזו.

לפני שבע שנים במשקל של 120 קילו ובגיל 48, קיבלתי את ההחלטה לעבור ניתוח מיני מעקף קיבה לאחר התמודדות של 20 שנה מתישות עם טבעת ועם דיאטות והקאות, וההחלטה הזו הייתה לה השפעה עמוקה על חיי.

זו הייתה אחת ההחלטות הטובות ביותר שעשיתי אי פעם.

היום אני בריאה ומאושרת יותר מאי פעם, ואני מרגישה אסירת תודה על ההזדמנות ליהנות מהיום ההולדת החשוב הזה.

לפני הניתוח שלי, נאבקתי עם המשקל ומספר בעיות בריאותיות קשורות. ניסיתי כל דיאטה ופעילות גופנית תחת השמש, אבל נראה ששום דבר לא עבד.

הייתי כל הזמן עייפה, עצבנית ורדומה, והביטחון וההערכה העצמית שלי ספגו מכה למרות שהייתי בתפקידים בכירים בעבודה, עם עצמי היה לי קשה!.

מיני מעקף הקיבה MGB היווה שינוי גורלי עבורי. לא רק שירדתי כמות משמעותית במשקל, אלא גם לאורך זמן ולאחר שהבנתי כיצד לעבוד עם הניתוח ועם התזונה ונושא הויטמינים, חוויתי שינויים חיוביים בבריאות וברווחה הכללית שלי.

לחץ הדם שלי, כאבי הגב, מיגרנות ורמות הסוכר בדם נורמלו, ולא הייתי תלויה יותר בתרופות כדי להתמודד עם המצבים האלה. קיבלתי יותר אנרגיה, ישנתי טוב יותר והרגשתי מאושרת ובטוחה יותר בעור שלי.

כמובן, עדיין יש אתגרים ומדי פעם כשלונות. שמירה על אורח חיים בריא דורשת התמדה ומודעות לגוף ולצרכים שלו,

מאמץ מתמשך ומסירות, ויש מקרים שבהם אני נאבקת בתשוקות או בחוסר מוטיבציה.

אבל בסך הכל, אני גאה להפליא בהתקדמות שעשיתי ובהשפעה החיובית שהייתה לניתוח על חיי, בפרט בהזדמנות שקיבלתי להגשים חלום ולסייע לאנשים אחרים להצליח במסע שלהם.

עכשיו, שבע שנים מאוחר יותר, אני גאה לומר שאני בכושר הטוב ביותר של חיי. הצלחתי לשמור על משקל ואורח חיים בריא, ואני כל הזמן נדהמת מחדש מהדברים שאני מסוגלת לעשות ולהשיג.

כולל הקמת קהילה שוקקת ופעילה של מנותחי קיצור הקיבה מכל הסוגים שנהנים מהמוצרים שפותחו במיוחד במחשבה ובהתאמה ייחודית לצרכים שלנו המנותחים – בריאמקס BARImax.

כשחגגתי איתכם יפים ויפות שלי אלה שבאו לשמח אותי במפגש ואלה ששולחים לי ברכות כתובות ומוקלטות שמרגשות אותי מאוד, את יום הולדתי ה-55,

לא יכולתי שלא להרגיש אסירת תודה על ההזדמנויות והחוויות שנקרו בדרכי מאז הניתוח שלי. אני גאה בעבודה הקשה ובמסירות שנדרשה כדי להגיע לכאן, ואני נרגשת לראות מה צופן העתיד.
אני רוצה להודות אישית לאנשים שליוו אותי בתהליך ומלווים אותי היום, קודם כל המשפחה שלי שזכו לקבל אמא ואישה חדשה ומשופרת ????,

שלומי פרץ מנהל קבוצת מיני מעקף חוכמת ההמונים שבלעדיו לא הייתי יוצאת בריאה מהתהליך, בתאל טויטו יד ימיני המקסימה מנותחת שרוול,

צוות הדיאטניות שתומכות בקהילה שלנו בקבוצות הוצאפ של בריאמקס – ענבר ויטנברג, מירב דקל דהרי, ענת מטיאש, ליאת כהן, לובה אקרמן. תודה על האמון ועל התרומה לקהילת המנותחים הבריאטרים אני מעריכה מאוד את התרומה שלכן,

משה ג'רמין האחד והיחיד שחונך את המנותחים בקבוצות התמיכה שלנו ומהווה מקור לתמיכה והרגעה – תודה לך על כל מה שאתה עושה וכל הכבוד על הלמידה והתהליך שלך.

ותודה לכם אלפי לקוחותיי הנאמנים כבר מזה כ 3 שנים שנהנים לספר לנו על החוויות המרגשות שלהם, אני שמחה תמיד לשמוע ולפרגן ולתמוך היכן שצריך באהבה.

כשאני מכבה את הנרות על עוגת יום ההולדת ה-55 שלי, אני מתמלאת בתחושת הכרת תודה ואופטימיות לעתיד. אני יודעת שיהיו עוד אתגרים בהמשך,

אבל אני בטוחה שיש לי את הכלים והתמיכה שאני צריך כדי להתגבר עליהם. ואני נרגשת להמשיך לחיות את חיי במלואם וליהנות מכל החוויות הנפלאות שנקרות בדרכי ומהאנשים הנפלאים שאתם קהילת מנותחי הבריאטריה.

מזדהים איתי? כיתבו לי כאן …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים מקטגוריה זו שיעניינו אותך

כל המידע שלנו...
בשבילכם!

נשמח לצרף אתכם למשפחת בריאמקס.

הירשמו כאן כדי לקבל עדכונים והטבות, קופונים למוצרים חדשים, מבצעים מיוחדים, פרסומים חדשים בגלריית המומחים ובמרכז המידע ועוד ועוד…

ענת וצוות בריאמקס מאחלים לכם ימים שקטים,

חזרנו לעבודה סדירה וכל ההזמנות שבוצעו במהלך החג יצאו לאספקה – 2-7 ימי עסקים!

לקוחות יקרים שלנו, לצערנו חברת צ'יטה צברה עיכובים רציניים באספקת המשלוחים. אנו עושים כל מאמץ עם חברת צ'יטה כדי להפיץ הכל בהקדם האפשרי, גם בימי שישי מתקיימים משלוחים. בכל בעיה אנא פנו אלינו בוצאפ לשירות הלקוחות ונעשה הכל כדי לעזור. 052-2285111, 051-2124100 אני מעריכה מאוד את הנאמנות ואת הסבלנות שלכם בתקופה לא פשוטה זו, אנו נדאג לפצות אתכם בהמשך. ענת שניאורסון, מנכ"ל בריאמקס

ענת שניאורסון

ענת שניאורסון

בדרך כלל עונה מיד

אנו סגורים כעת. נשמח לענות בשעות הפעילות

ענת שניאורסון

שלום רב,

צוות בריאמקס באמצעות בריא בוט ישמח לתת לך מענה ראשוני מהיר ותיעוד לכל פניה.

אנחנו מחוברים ומטפלים באהבה

בכל פניה.

WhatsApp צריכים עזרה?
דילוג לתוכן