משלוח חינם לנק. איסוף בקניה מעל 200 ₪
משלוח חינם עד הבית בקניה מעל 350 ₪

משלוח חינם לנק. איסוף בקנייה מעל 200 ₪

משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל 350 ₪

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

על קצב ירידה לאחר ניתוח בריאטרי והסכנות שבירידה מהירה מדי

חברים יקרים כיף גדול לראות את התמונות שלכם מתעדים את התהליך ושמחים איתכם על כל ירידה, אבל….

פה המקום לפתוח דיון בקצב הירידה התקין ובירידה מהירה המסוכנת לגוף… חברים אם יורדים מספר רב מאוד של קילוגרמים בתקופה קצרה מאוד זה לא בריא!!!!!

חד משמעית זה לא טוב לגוף, זה גורם לו לטראומה, האיברים מאבדים תפקוד תקין ומתאמצים יותר מהרגיל כדי לנסות לתפקד תקין, שריר מתפרק וגם האיברים הפנימיים שלנו הם שריר (לב למשל).

שימו לב שלא כולנו מתחילים עם אותם נתוני פתיחה, לדוגמא אני התחלתי ב 120 קילו על 1.6 גובה. יש כאלה שנותחו במשקל 85 קילו על אותו גובה. אם הם יורדים מהר מאוד זה לא טוב. כל אחד יורד לפי הפיזיולוגיה שלו, לפי אורך העקיפה, לפי נתונים אישיים ומחלות רקע! את זה חשוב לקחת בחשבון! לא עושים השוואות ולא מתבאסים.

תת הספיגה עובד אצל כולם לאורך שנים, זה לא נעלם! חייבים לדעת את זה שצריך להתנהל נכון עם האוכל.

בבקשה אל תרדפו אחרי הירידה המהירה במשקל. תמיד נעדיף לרדת בולהבין צורה יציבה ומסודרת עד כ 7-8 קילו בחודש זה ממש תקין ואם הירידה יציבה ומסודרת אז ההישג נשמר ליותר שנים כי לגוף יש זמן להסתגל ולהתאפס. אנחנו לא נגרום לו טראומה בבום!

אז אנשים שיורדים מהר מאוד תוך חצי שנה את כל המשקל העודף – תחשבו מה יהיה בהמשך התהליך? האם תעשו שחזור של הניתוח כדי לא להגיע לתת תזונה, האם תיקחו עכשיו אנזימי עיכול כדי לעצור את הירידה? בכל מקרה חובה להיצמד לייעוץ מקצועי כדי לא להידרדר לחוסרים גדולים.

בואו לא נתמכר לרזון ולריצה אחרי הירידה במשקל, בואו נסתכל על הגוף שלנו ונאהב אותו, נבין מה הוא צריך ולא נתעלל בו.

מי שהולך לניתוח צריך להבין משמעויות של הניתוח ולדון עם הרופא באורך העקיפה (מיני, מעקף, סאדי) לכל דבר יש משמעות בעיקר כאשר מגיעים לניתוח במשקלים לא גבוהים. זו ממש סכנה לבריאות שלנו.

ושוב אני מדגישה יש חשיבות מאוד גבוהה לייעוץ עם צוות מקצועי, דיאטנית שמבינה בריאטריה!, הרופא המנתח, צוות בריאמקס, לפחות בשנה הראשונה של הניתוח ובכל דבר שמטריד אתכם לדבר! להציף בקבוצה זה חשוב ואנחנו עושים הכל כדי לעזור לכם, אבל אנחנו לא מחליפים ייעוץ מקצועי ורפואי.

בהצלחה בתהליך, תאכלו, תשתו, תקחו ויטמינים איכותיים – בריאמקס! ותשמרו על הבריאות שלכם זה העיקר.

אנחנו תמיד לצידכם לייעוץ ותמיכה – בימים א -ה בין השעות 09:00 – 18:00 בטלפון או וצאפ – 052-2285111 בתאל, 051-2124100 ענת

אתר החנות של בריאמקס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים מקטגוריה זו שיעניינו אותך

כל המידע שלנו...
בשבילכם!

נשמח לצרף אתכם למשפחת בריאמקס.

הירשמו כאן כדי לקבל עדכונים והטבות, קופונים למוצרים חדשים, מבצעים מיוחדים, פרסומים חדשים בגלריית המומחים ובמרכז המידע ועוד ועוד…

ענת וצוות בריאמקס מאחלים לכם ימים שקטים,

חזרנו לעבודה סדירה וכל ההזמנות שבוצעו במהלך החג יצאו לאספקה – 2-7 ימי עסקים!

לקוחות יקרים שלנו, לצערנו חברת צ'יטה צברה עיכובים רציניים באספקת המשלוחים. אנו עושים כל מאמץ עם חברת צ'יטה כדי להפיץ הכל בהקדם האפשרי, גם בימי שישי מתקיימים משלוחים. בכל בעיה אנא פנו אלינו בוצאפ לשירות הלקוחות ונעשה הכל כדי לעזור. 052-2285111, 051-2124100 אני מעריכה מאוד את הנאמנות ואת הסבלנות שלכם בתקופה לא פשוטה זו, אנו נדאג לפצות אתכם בהמשך. ענת שניאורסון, מנכ"ל בריאמקס

ענת שניאורסון

ענת שניאורסון

בדרך כלל עונה מיד

אנו סגורים כעת. נשמח לענות בשעות הפעילות

ענת שניאורסון

שלום רב,

צוות בריאמקס באמצעות בריא בוט ישמח לתת לך מענה ראשוני מהיר ותיעוד לכל פניה.

אנחנו מחוברים ומטפלים באהבה

בכל פניה.

WhatsApp צריכים עזרה?
דילוג לתוכן