משלוח חינם לנק. איסוף בקניה מעל 200 ₪
משלוח חינם עד הבית בקניה מעל 350 ₪

משלוח חינם לנק. איסוף בקנייה מעל 200 ₪

משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל 350 ₪

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בתהליך המיני קסם אין קיצורי דרך, ואין עיגולי פינות, מי שינסה להתחכם/לקצר/לעגל, ישלם מהר ובמזומן.

מסלול המיני מעקף ללא קיצורי דרך.

כמו לכל דבר, גם למיני מעקף יש את מסלול ההצלחה וההתנהלות שלו, וזאת על מנת שכולנו פה נחווה תהליך שמח, מהנה, מוצלח, נטול סיבוכים, נטול קשיים, ועד אחרית הימים, אני מודיע שוב בפעם המליון ואל תגידו שלא אמרנו.
בתהליך המיני קסם אין קיצורי דרך, ואין עיגולי פינות, מי שינסה להתחכם/לקצר/לעגל, ישלם מהר ובמזומן.

עשרות פעמים נתקלנו במנותחים שהצליחו בענק אפילו כמה שנים, וברגע שהם סטו מהמסלול של המיני קסם, נכנסו לשאננות, הם שילמו מחיר לא פשוט של עליות במשקל סיבוכים, וקשיים שאני לא מאחל לאף אחד מאיתנו.

המיני מעקף מכיר רק מסלול אחד ללא שום פניות בדרך. חשוב חשוב שמי שנכנס לתהליך הזה יבין את זה ויעשה את החושבים שלו..!

אני אף פעם לא נוגע במנותחים/ות שהקסם נגע בהם בטרוף(ויש הרבה כאלה), והם הגיעו ליעד בקלי קלות, ללא שום מסלול, וללא שום היערכות, או התנהלות מיוחדת, וזאת על מנת לא לייצר שאננות, ושאף אחד לא יחשוב שזה יבוא לו בקלות ללא שום מעורבות ואחריות אישית..!
חשוב להיכנס לתהליך הזה בידיעה שגם לאחריות האישית יש משקל רב, בנוסף לאחריות האישית חשוב גם להיכנס לניתוח עם קצת פרופורציות ויעדים ריאליים.
כי עדיין אנחנו נתקלים פה בירידות מרשימות בטרוף, עם קולות של אכזבה, ועדיין נתקלים בתופעות של ההתאקלמות צפויה, וגם יש קולות של אכזבה.
אני בטוח שהאכזבה הזו מגיעה מהיערכות והכנה לא נכונות, והתייחסות בהכנה היתה רק למנותחים שהלך להם קל, והצליחו בענק, והקסם אצלם היה כפול ומכופל( תתפלאו גם אני לא נמנה על אותה קבוצה שהכל הלך להם חלק ומהר).

לכל המתלבטים והמתכוננים לניתוח חשוב שתדעו שיש גם לא מעט מנותחים שזה עדיין לא הולך אצלם הכי קל שיש, ועדיין הם צריכים לתת תגובות כל הזמן, עם הקשבה מלאה לגוף, וזמן ההסתגלות שלהם איטי ומקרטע, עדיין זה ניתוח שמשנה לנו את כל הגנטיקה, חילוף חומרים, פיזיולוגיה של הגוף, שינויים שיכולים להשפיע על הפיזיות והנפשיות שלנו, זה עדיין לא עקירת שן.

*אני תמיד בדיעה שחובה להיערך לניתוח, להיות מוכנים, קשובים, כל הזמן להתנהל בצורה יסודית ובהקשבה ובבקרה מדוייקים ביחס למיני קסם.
לדעת להנות ממנו, ולדעת לתחזק אותו.
וגם אם זה לא הולך הכי קל שיש, וגם שצריך להגיב מדי פעם, וגם אם נצטרך לתת טיפה יותר מעצמינו, זה ממש לא אמור לפגוע בהנאה ובהצלחה של המיני קסם.

*בהמשך להכנה שאמורה להיות יסודית גם נזכיר שחובה חובה לעשות הפרדה בין מנותח למנותח, לבוא ולנסות להעתיק או להשוות זו טעות גדולה.

והכי חשוב ואפילו חובה גם לעשות הפרדה טוטאלית בין מנותחי פרק א' למנותחי פרק ב' ובהכל, כולל התנהלות, כמויות אוכל, וירידה במשקל, ואפילו שימור.
תחרטו על המצח שפרק א' רחוק רחוק מפרק ב' בהכל כולל הכל, כל השוואה/ העתקה זו טעות מארץ הטעויות, פרק ב' בכלל זה סוג של רולטה, מי שיכול להוכיח לנו אחרת נשמח לשמוע.

*למיני קסם חוקים משלו, חובה חובה להתנתק מהחשיבה השבלונית ומהגנטיקה של העבר, הניתוח הזה משנה לנו את כל הגנטיקה, את חילוף החומרים, את ההתנהלות, את ההתנהגות, ואפילו את הפחדים של העבר השמן.

*אין אצלינו דיאטה, אין אצלינו פחד לאכול, במילא הברקס מגן עלינו מהתקפות אכילה, ואחרי הברקס יש תת ספיגה. אל תחששו מאכילה תכופה כי אכילה תכופה מניעה את התהליך, וגם מתחזקת את כל המערכת. אבל חשוב תמיד להישמר מלגרום נזק ולבחון גבולות – לא דוחסים אוכל בכוח. מקשיבים לגוף, לא הולכים בכוח נגדו – גם את זה אפשר להרוס!

*הסבלנות/השלווה/הנחת, הם מאוד משמעותיים אצלינו לאורך כל התהליך הזה, כל מיני סיכומים מקדימים רק גורמים לבילבול וללחץ מיותר, ולתגובות מיותרות, חשוב להפנים שהירידה במשקל היא מלאה תקיעות, וממש ממש לא רציפה.

*גם כשאנחנו ניגשים לאכול חשוב לבוא רגועים ונינוחים, במידה ולא גם הברקס יגיב מהר, חשוב מאוד להתנהל באכילה מול היכולת ולא מול דף שבלוני שעובר ממנותח למנותח ללא שום התאמה.

*המיני קסם מאזן את הגוף מכל הבחינות, ככל שהק"ג נושרים, והמחלות הנילוות מתאזנות כך גם הגוף והנפש מתאזנים, גם אם יהיו בדרך נפילות נפשיות/פיזיות, זה עדיין בסדר וזה חלק מהתהליך.

*עירנות/הקשבה/בקרה/תגובה מהירה ומותאמת הם כלים שחובה להיכנס איתם לתהליך הזה בכל הכח, ואפילו לאמץ אותם כדרך חיים כי לטעמי אלה כלים שיותר חשובים לתהליך שלנו, מאשר להתמקד במאכלים של 0% שומן, או 0% סוכר, או חסה ובשר דל שומן.

*ספורט כבר הוכח ככלי חזק לעיצוב, חיטוב, שימור, ואצלינו הוא יותר אפקטיבי, וזה בגלל התת ספיגה שמנטרלת כניסה מוגברת של שומנים לגוף שלנו, וזה מאוד מסייע לאימונים ולתוצאה מהירה ומרשימה.
בלי שום קשר הספורט הוא כלי מצוין לתגובות נכונות ומהירות במצבים של עליונת קטנה, או אפילו ירידה מעבר לצפוי.

*עוד משהו חשוב בכל התהליך הזה, וזה ההתאמה והחיבור המחודש בין הראש השמן לפאוץ" הקטן.
גם פה חייבת להיות התאמה ,הקשבה, הבנה שלנו ברמה האישית נטולת השוואות, לחיבור המדוייק בינינו לבין כל התהליך הזה.

*הביס האחרון, התירגול, הסבלנות, התפריט המותאם, הויטמינים, התחושה, ההקשבה, ההרגשה, התגובה, התוצאה, אלה בעצם מורי הדרך שלנו בכל התהליך הזה, והם בעצם הכלים שאיתם אנחנו מתקדמים לאורך כל התהליך כולל השימור.
מי שילמד מהר לתפעל אותם, גם יבין מהר שהקסם נגע בו, וההנאה והשמחה שלו מהתהליך ישפיעו גם על התוצאה, וכך התהליך שלו יהיה נטול קשיים, נטול תופעות לואי ואיכות החיים וההרגשה ישודרגו ברמות מטורפות, גם הגוף יהיה מאוזן ואין מצב שלא תרגישו את אוויר הקסם מרחף מעליכם 24/7, החל מהשינה, ועד קשירת השרוכים, הקלילות, הקולקציה, המראה המשודרג, המחמאות, וגם הבריאות.

שתפו גם אתם את מסלול המיני קסם שלכם ברמה האישית, ממה שהספקתם ללמוד על הגוף שלכם, בהתאם להרגשה, תוצאה, התנהלות, ותגובת הגוף לשינוי שחל עליו בעקבות המיני קסם.?!?

גם אלה שלפני הניתוח יכולים לשתף את מה שהם הבינו מחכמת ההמונים ומהותיקים שבינינו, ואיך הם נערכים לימים שאחרי, על פי הבנתם ורק מהקריאה ומהסיפורים שיש בקבוצה.?!?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים מקטגוריה זו שיעניינו אותך

The importance of the framework

חשיבות המסגרת

מסגרת תומכת היא הבסיס החשוב מאוד לכל תהליך, בעיקר כשמדובר ביצירת הרגלים ושיגרה חדשה אחרי ניתוח בריאטרי. כולנו זקוקים לפידבקים,

קראו עוד »

כל המידע שלנו...
בשבילכם!

נשמח לצרף אתכם למשפחת בריאמקס.

הירשמו כאן כדי לקבל עדכונים והטבות, קופונים למוצרים חדשים, מבצעים מיוחדים, פרסומים חדשים בגלריית המומחים ובמרכז המידע ועוד ועוד…

אפליקציית בריאמקס אינה פעילה - כרגע אין לנו מענה טכני לצערנו.
אנא הסירו את האפליקציה ובצעו הזמנה מאובטחת כרגיל בחנות באתר בריאמקס.

  • אנא סבלנות – במצב מלחמה חסרים נהגים וזמני האספקה מתארכים.
  • בנוסף ניתן לרכוש את המוצרים בנקודות ההפצה שלנו בתי טבע ובתי מרקחת ברחבי הארץ. 
    קישור לנקודות ניתן למצוא באתר תחת צור קשר. 
    https://barimax.co.il/contact-us/

לקוחות יקרים משלוחים מתבצעים בכל הארץ. לרגל המצב יש עיכובים בעיקר באיזור הצפון!! במקרים דחופים אנחנו ממליצים לבצע רכישה בחנויות הטבע ובתי מרקחת באזורכם.

ענת שניאורסון

ענת שניאורסון

בדרך כלל עונה מיד

אנו סגורים כעת. נשמח לענות בשעות הפעילות

ענת שניאורסון

שלום רב,

צוות בריאמקס באמצעות בריא בוט ישמח לתת לך מענה ראשוני מהיר ותיעוד לכל פניה.

אנחנו מחוברים ומטפלים באהבה

בכל פניה.

WhatsApp צריכים עזרה?
דילוג לתוכן