משלוח חינם לנק. איסוף בקניה מעל 200 ₪
משלוח חינם עד הבית בקניה מעל 350 ₪

משלוח חינם לנק. איסוף בקנייה מעל 200 ₪

משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל 350 ₪

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

#מיני_קסם_כדרך_חיים_חדשה.


אחת המטרות שלנו, אם לא המטרה המרכזית שלנו כשנכנסנו לניתוח, היא לקבל כלים על מנת לייצב ולמקם את עצמינו בדרך חיים חדשה מותאמת ונכונה לנו שתצעיד אותנו למקום הבטוח והיציב שתמיד שאפנו להגיע, שזה בריאות, רזון, יופי, הרגשה טובה, קלילות, איכות חיים, שליטה על האוכל, שליטה על כמויות, וכל המסביב המוכר.!
בטוח שכולכם ניסיתם כמוני,1001 דיאטות, מאמני כושר, תוכניות הרזיה, חלי ממן, כדורים, ומה לא.?!?
גם כשזה הצליח זה היה לזמן קצוב בלבד, כשרק זייפנו טיפה לתקופה קצרה, כל העבודה הקשה הלכה לטימיון, ושוב חזרנו לאותה נקודת התחלה של משקל העודף, הקושי, והבאסה שנכשלנו שוב.


כשלונות שרק גרמו לנו לחוסר אמונה שזה יקרה פעם ונצליח לרדת במשקל וגם לשמור לאורך שנים.


עכשיו אם תעשו אחד ועוד אחד אתם תבינו לבד שמשהו היה חסר בכל התוכניות והפעולות שעשינו בכדי שנצליח ונשמר לאורך זמן, כי אם לא היה חסר משהו, אז היינו מצליחים ולא היינו נזקקים לניתוח.
בין היתר גם הדרך חיים הנאורה והסטנדרטית והמקובלת שניסינו לסגל לעצמינו לאורך כל השנים כשלה בענק ועם כל השיטות והטכניקות, אפילו גם בניתוחי טבעת/שרוול ראינו כשלונות בלי סוף.
אז המסקנה היתה שצריך לנסות דרך חיים אחרת, וזה מה שאני אמרתי לעצמי כשהבנתי איך המיני קסם עובד לי על הגוף, וזה קרה כשהבנתי שיש לי פה הזדמנות מצויינת לסגל לעצמי דרך חיים אחרת "מותאמת למיני קסם" ושונה ממה שניסיתי וכשלתי לאורך כל השנים.
כי לחזור על אותה דרך שכשלתי בה עשרות פעמים זה כבר יראה שאני מתנהל כמו סוס עיוור.

אז מה השתנה?

המיני קסם מבחינתי זו היתה הזדמנות לסגל לעצמי דרך חיים אחרת ממה שנהוג ומקובל, וממה שכשלתי לאורך כל השנים, ולמרות שבחוץ ליגלגו, ולמרות שזה לא נשמע הגיוני, ולמרות שזה נוגד חוקים של התנהלות של דיאטות, ולמרות שהרבה נרתעים, ולמרות שזה נוגד את כל מה שכל המומחים והבעלי מקצוע מהתחום אומרים, ולמרות הכל, אמרתי לעצמי זה מה שיהיה ואני מבחינתי הולך לאמץ לעצמי דרך חיים מותאמת לטכניקה של המיני קסם ולהשפעותיו על הגוף שלי מול התוצאות של שימור המשקל, מול התוצאות של ריפוי המחלות, ומול התוצאות של הבדיקות דם, ומול התוצאות של ההקשבה לגוף, ומול התוצאות של ההרגשה האישית שלי 24/7.
וזה קרה כי הבנתי שיש לי פה הזדמנות וכלים אדירים ושונים שמגיעים מהמיני קסם על מנת לסגל לי דרך חיים שונה ממה שכשלתי בעבר כבר עשרות פעמים.
ושוב, לא חיפשתי חיים קלים, לא חיפשתי קיצורי דרך, לא חיפשתי הנחות, לא חיפשתי הקלות, חיפשתי אך ורק הצלחה, הנאה, יכולת שליטה, והכי חשוב היה לא לחזור על אותן טעויות עבר שכבר הוכיחו את עצמן ככישלון, בזבוז זמן, ובזבוז כסף.
מסכים שיהיו שינויים קטנים ממנותח/ת למנותח/ת, אבל תכל'ס הכלים של המיני קסם הם אותם כלים שכולנו מקבלים, כל שנותר זו רק ההתאמה האישית.

לא יהיו פה שינויים קיצוניים בהתאמות שעלולות לפגוע בתהליך, כי כבר למדנו שפגיעה בתהליך מגיעה מחוסר עירנות, חוסר חיבור, חוסר בקרה, שאננות בתגובות, היתנתקות מהתהליך,שהם אלה הבסיס לפגיעה בתהליך, בתוצאה, ובשימור ואז מן הסתם הכישלון שיגיע מהם יושלך דוקא על הניתוח עצמו ולא על הדרך שהיא לא מקובלת ולא נכונה.

ממה שאני רואה פה בקבוצה וגם בחוץ, מי שמאמין בדרך ועושה אותה נכון ומותאם, בעקביות, באדיקות, מצליח ונהנה בענק גם מהצלחה וגם מיציבות מצויינת במשקל.
את הדרך חיים שלי המותאמת למיני קסם בטוח כולכם מכירים, היא כתובה ומתועדת לפרטי פרטים בספרייה שלנו, ואני כבר בשנה השישית שלי.

אז אני כן יכול להיות מסופק וגאה בעצמי שניסיתי דרך שונה ומותאמת, ולא הלכתי עם ראש בקיר, אולי במשקל הייתי יורד בדרך השבלונית והנוקשה, אבל זה לא העיקר.
העיקר הוא להגיע למקום שאתה נהנה ממנו, לא מחסיר כלום מהגוף, לא מייצר בגוף פצצה מתקתקת, תמיד מאוזן, תמיד מתוחזק, תמיד עירני, תמיד בהקשבה ובבקרה, ובנוסף גם יצרת ושמרת לעצמך כלי הגנה מעולים שנקראים #נשקי_יום_הדין לימים שתזדקק להם ותוכל להפעיל אותם, והבונוס האחרון הוא הקבוצה הזו שנפתחה בעקבות התחזוקה, הרצון ללמוד ביחד, השינויים וההתאמות של המיני קסם.
לסיכום במשפט אחד..??
#עונג_גדול_ואושר_צרוף.
חכמת ההמונים:
נשמח לשמוע גם אותכם אם סיגלתם לעצמיכם דרך חיים מותאמת למיני קסם, ומה היא.?
וכמובן נשמח לשמוע את ההצלחה/כישלון שבה.?
תודה ובהצלחה לכולם..?

שלומי פרץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים מקטגוריה זו שיעניינו אותך

ענת שניאורסון

מנכ"ל בריאמקס, מנטורית בתהליכי הפחתת משקל.
אחת משלכם עם נסיון – מנותחת טבעת בעבר – הסרת כיס מרה – מיני מעקף מזה כ 7 שנים.

קראו עוד »

כל המידע שלנו...
בשבילכם!

נשמח לצרף אתכם למשפחת בריאמקס.

הירשמו כאן כדי לקבל עדכונים והטבות, קופונים למוצרים חדשים, מבצעים מיוחדים, פרסומים חדשים בגלריית המומחים ובמרכז המידע ועוד ועוד…

אפליקציית בריאמקס אינה פעילה - כרגע אין לנו מענה טכני לצערנו.
אנא הסירו את האפליקציה ובצעו הזמנה מאובטחת כרגיל בחנות באתר בריאמקס.

  • אנא סבלנות – במצב מלחמה חסרים נהגים וזמני האספקה מתארכים.
  • בנוסף ניתן לרכוש את המוצרים בנקודות ההפצה שלנו בתי טבע ובתי מרקחת ברחבי הארץ. 
    קישור לנקודות ניתן למצוא באתר תחת צור קשר. 
    https://barimax.co.il/contact-us/

לקוחות יקרים משלוחים מתבצעים בכל הארץ. לרגל המצב יש עיכובים בעיקר באיזור הצפון!! במקרים דחופים אנחנו ממליצים לבצע רכישה בחנויות הטבע ובתי מרקחת באזורכם.

ענת שניאורסון

ענת שניאורסון

בדרך כלל עונה מיד

אנו סגורים כעת. נשמח לענות בשעות הפעילות

ענת שניאורסון

שלום רב,

צוות בריאמקס באמצעות בריא בוט ישמח לתת לך מענה ראשוני מהיר ותיעוד לכל פניה.

אנחנו מחוברים ומטפלים באהבה

בכל פניה.

WhatsApp צריכים עזרה?
דילוג לתוכן