בשעה טובה ומוצלחת הגעתם למעמד החשוב הזה – אתם אוטוטו נכנסים לניתוח. כדי להתחיל אותו על הצד הטוב ביותר, מומלץ להיות במצב רוח רגוע, לנסות ליצור קשר חיובי עם כל המעורבים – המרדים, האחות, הרופא, להזכיר את שמכם, להגיד מה המטרות שלכם בניתוח, לבקש יפה מהמרדים לתת לכם את ה"חומר הטוב" ומהאחות להוציא את כל הגזים מהבטן לאחר הניתוח כדי שלא תסבלו לאחר מכן. וכמובן שנימוס וחיוך תמיד עושים הרבה. ושיהיה המון בהצלחה!
🌳 ט"ו בשבט שאחרי הניתוח: איך לחגוג בלי לסכן את עצמנו
🌳 ט"ו בשבט שאחרי הניתוח: איך לחגוג בלי לסכן את עצמנו.
מדריך קצר להתנהלות עם פירות יבשים לאחר ניתוח בריאטרי – קיצור קיבה