משלוח חינם לנק. איסוף בקניה מעל 200 ₪
משלוח חינם עד הבית בקניה מעל 350 ₪

משלוח חינם לנק. איסוף בקנייה מעל 200 ₪

משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל 350 ₪

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ירידה איטית במשקל אחרי ניתוח בריאטרי – קיצור קיבה

ירידה איטית – משקל תקוע – מה זה אומר?

כנראה שזה הנושא שמצריך הכי הרבה מוכנות לתהליך המיני קסם, למרות שזה נתון אינדיבידואלי לגמרי ממש לא שבלוני ומשתנה מאחד לאחד.
ובנוסף נתון להרבה משתנים, גם בעבר הרפואי גם בנתונים של יחס משקל וגובה שמין הסתם שונה מכל אחד ואחד, גם בגיל, גם בניתוחי עבר, ובדיאטות עבר, טכניקת מנתחים ולפעמים גם גורל.

הקטע הוא שהנתון הזה של ירידה איטית/משקל תקוע, הוא הנושא הכי חשוף והכי בולט בקבוצה.

ואין יום שאנחנו לא נחשפים אליו לפחות לחמישה שישה שיתופים של חברים שמספרים על תהליך תקוע וירידה איטית במשקל ואפילו על אכזבה.
הפעם לשם שינוי נתקלתי במשהו חדש, והמשהו הזה שחברים ותיקים/ות כבר מעירות למנותחות על הפוסטים האלה, כמה הם מוקדמים בסיכומים שלהם, וכמה שלא היתה הכנה ומעורבות של אותן בנות שמרגישות שאצלן זה לא עובד.

זה רק מוכיח שלהכנה ולמעורבות יש ערך עליון בכל התהליך הזה, ובאמת שאפשר לצמצם לחץ ותיסכולים מיותרים למינימום, תאמינו לי הלחץ והתיסכול הם אלה שמפריעים לתהליך, יותר מאשר מזה שהמשקל תקוע כתוצאה מהמגננה המקובלת של הגוף לשמור עלינו מקריסה מהירה של כל המערכות.

בואו ונצא מתוך הנחה שאנשים היו יורדים בחודשיים 30-40 ק'ג, ההשלכות והנזקים היו קשים וזה לא היה "מיני קסם", אלא "מיני מוות".
90% מהמנותחים שאני מכיר יצא להם לדווח על תהליך איטי.
זה שכמעט כולם הגיעו ליעד זה כבר סיפור אחר, אבל את התלונה הזו שמענו אין ספור פעמים ואני בטוח שגם נמשיך לשמוע תמיד,
ולמרות שבקבוצה יש חשיפה יום יומית של ירידה איטית ומשקל תקוע זה נעלם מכולם ועדיין לא מחלחל לכולם, וכשהם נכנסים לניתוח גם הם "מופתעים" מזה שהתהליך אצלם תקוע והירידה איטית מדי, והם ציפו ליותר.
והכי גרוע שבתקופה האחרונה אנחנו נחשפים למן טרנד כזה, שמנותחים/ות מסכמים את הניתוח והתוצאה שלהם עוד לפני שהם התחילו אותו.
חודש/חודשיים/שלושה ויש כבר סיכומים ומסקנות סופיות שהניתוח כשל, והם לא יירדו במשקל, כאילו אין מחר…!!!

וכל זה שוב מתחבר להכנה לא טובה מכל הבחינות, הכנה לא רצינית, הכנה שרק מביאה תוספת לחץ ותיסכול לתהליך שמאוד צריך שקט/שלווה/רוגע/נחת של הגוף, שלא נדבר על ציפייה שכל המשקל יירד בחודשיים, המיני הוא קסם, אבל לא עד כדי כך שתהיו רזים בחודשיים, הקסם פה הוא לווסת ירידה במשך שנה ולפעמים שנה+ על מנת לשמור עליכם, בריאים,שלמים, יפים, מאושרים, ולא תחת עירויים ואינפוזיות.!

חשוב שתבינו שבכל נושא הירידה יש המון משתנים חשובים שיכולים לתת לנו כיווני מחשבה חיוביים שיקלו על התהליך מבחינת הלחץ שרוב המנותחים נמצאים בו. ואם נתייחס אליהם קרוב לודאי אנחנו נהיה פחות לחוצים.
נעשה את זה בראשי פרקים:

BMI התחלתי

נתון שמאוד משפיע על הירידה במשקל ברמה האישית, ומן הסתם שונה מאחד לאחד.
כבר למדנו שככל שה-bmi גבוה יותר ברוב המקרים הירידה גדולה יותר, אבל כשעושים את חישוב הירידה באחוזים אנחנו מגלים שזה כמעט אותו דבר.

ניתוח ראשון? שני? שלישי?

היום לאחר תקופה שנחשפנו לפרק ב' ג', אפשר להגיד בודאות ולא בשליפה שניתוחים חוזרים ברוב המקרים הירידה היא איטית יותר ממנותחים שנותחו בפעם ראשונה.
ומאוד חשוב לא להשוות עם פרק א'.

השוואה בין מנותחים שונים

גם אם אתם באותו משקל ובאותו גובה, ובאותו ניתוח, ועם אותו מנתח, ובאותם נתונים, אל תעשו השוואות ביניכם.
יש פה הרבה משתנים, שבראש ובראשונה זה המטבוליזם האישי, מידת המעי שנעקפה, מידת המעי שלא נעקפה, דיאטות עבר, התנהלות, ספורט, תפריט יומי, חיבור לתהליך, הבנה, תגובה, ועוד ועוד…!!!

הצבת יעדים ריאליים

חשוב להתנהל ולהתקדם מיעד ליעד גם אם יש לך דוגמא 60 ק'ג לרדת תסמנו יעד הגעה ראשוני של 40 ק'ג ירידה, זה פחות מלחיץ וגם יותר קל להשגה, ברגע שהגעתם ליעד תקבעו שוב עוד יעד, וכך הלאה עד שתגיעו ליעד האמיתי.
חשוב גם לא לקבוע זמן הגעה ליעד, ואל תסמנו תאריך, כי גם זה לא מוסיף כלום, ורק סתם מוסיף לחץ.
קחו ת'זמן ותנו לגוף לשחרר ק'ג בקצב שלו.

שקילה

אל תישקלו כל יום לפחות עד שלא תגיעו ליעד, הגוף שלנו משחק בין 0-2 ק'ג עליה/ירידה ביממה, ולפעמים רואים עליות קטנות במשקל, או שאין ירידה, וזה רק מוסיף לחץ מיותר ופעולות תגובה מכשילות, שקילה נכונה היא כל עשרה ימים או כל שבועיים על הבוקר ולאחר שירותים.

התייחסות להיקפים

עוד דבר מדהים שיש במיני קסם, וגם פה הרבה מהמנותחים לא מתייחסים אליו, זה צמצום ההיקפים מעבר למשקל.
התת ספיגה וניטרול השומן הנכנס אל גופינו עוד בדרך עושה עבודה אדירה בנושא, שגם אם על פניו לא ירדנו במשקל מבחינת מספרים, בהיקפים אנחנו רואים את זה בירידה במידות של הבגדים.
השומן תופס המון נפח ביחס למסת שריר, וגם אם הירידה היא לא וואו, בעיני הסביבה אנחנו נראים מכווצים ורזים יותר.

סיכום תהליך מהיר מדי

דיברנו על זה בהתחלת הפוסט גם פה נזכיר את זה, אל תכניסו לכם לראש שהירידה נגמרה ואצליכם זה לא יילך, הניתוח הוא לכל החיים, למרות שברוב המקרים הירידה המאסיבית היא ב..6-8 החודשים הראשונים, נוכחנו גם לדעת שהיו מנותחים שהניתוח הגיב להם יפה בירידה במשקל גם לאחר שנה, ואפילו לאחר שנה וחצי.
כמו שכן אל תתלהבו מירידה מהירה בחודש הראשון והשני כי גם פה נוכחנו לדעת שאלה שירדו מהר בהתחלה נתקעו בהמשך, וכך להיפך.

קסמים ועוד

עוד דבר שמאוד יכול להרגיע את הגוף ולצערי מעטים המנותחים שמתייחסים אליו.
זו ההנאה והסיפוק מהקסמים האחרים שהמיני קסם נותן לנו כבונוס מעבר לירידה במשקל, אני כבר לא מדבר על הקסמים הגדולים באמת שזה: סכרת/כולסטרול/לחץ דם/פוריות/כאבי פרקים/כאבי גב/דום שינה/וכו'…
אני מדבר על הקסמים הקטנים שהם: הקלילות בכלל והקלילות עם הילדים, אכילה כמותית סבירה, ההנאה מהאוכל, חופש הפעולה באוכל, החיים החדשים שאחרי, המראה המחודש המשודרג והאסטטי, קניית ולבישת בגדים שחלמנו עליהם כל הזמן, השינויים החיצוניים שאנחנו עושים בעקבות המיני קסם, הרוגע השלווה והשקט הנפשי, ההנאה באירועים ומסיבות יש מליון ואחת הנאות וקסמים שאם נשים לב אליהן גם התמונה וההרגשה שלנו תהיה אחרת.

לסיכום:

מי שעושה תהליך מסודר ומוקפד בסוף יוצא מרוצה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים מקטגוריה זו שיעניינו אותך

כל המידע שלנו...
בשבילכם!

נשמח לצרף אתכם למשפחת בריאמקס.

הירשמו כאן כדי לקבל עדכונים והטבות, קופונים למוצרים חדשים, מבצעים מיוחדים, פרסומים חדשים בגלריית המומחים ובמרכז המידע ועוד ועוד…

ענת וצוות בריאמקס מאחלים לכם ימים שקטים,

חזרנו לעבודה סדירה וכל ההזמנות שבוצעו במהלך החג יצאו לאספקה – 2-7 ימי עסקים!

לקוחות יקרים שלנו, לצערנו חברת צ'יטה צברה עיכובים רציניים באספקת המשלוחים. אנו עושים כל מאמץ עם חברת צ'יטה כדי להפיץ הכל בהקדם האפשרי, גם בימי שישי מתקיימים משלוחים. בכל בעיה אנא פנו אלינו בוצאפ לשירות הלקוחות ונעשה הכל כדי לעזור. 052-2285111, 051-2124100 אני מעריכה מאוד את הנאמנות ואת הסבלנות שלכם בתקופה לא פשוטה זו, אנו נדאג לפצות אתכם בהמשך. ענת שניאורסון, מנכ"ל בריאמקס

ענת שניאורסון

ענת שניאורסון

בדרך כלל עונה מיד

אנו סגורים כעת. נשמח לענות בשעות הפעילות

ענת שניאורסון

שלום רב,

צוות בריאמקס באמצעות בריא בוט ישמח לתת לך מענה ראשוני מהיר ותיעוד לכל פניה.

אנחנו מחוברים ומטפלים באהבה

בכל פניה.

WhatsApp צריכים עזרה?
דילוג לתוכן