משלוח חינם לנק. איסוף בקניה מעל 200 ₪
משלוח חינם עד הבית בקניה מעל 350 ₪

משלוח חינם לנק. איסוף בקנייה מעל 200 ₪

משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל 350 ₪

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דר' בני מייליק – ניתוחי מתיחת ירכיים אחרי ירידה במשקל בניתוח קיצור קיבה. איזו צלקת היא האידאלית?

ניתוחי מתיחת ירכיים אחרי ירידה במשקל בניתוח קיצור קיבה. איזו צלקת היא האידאלית?

לאחרונה פנו אלי מספר נשים אשר עברו ניתוח מתיחת ירכיים שבוצע באמצעות צלקת רוחבית, (כלומר צלקת הממוקמת במפשעה בלבד, אשר לכאורה אמורה להיות מוסתרת בקו המפשעה), בבקשה לשפר את מצב הירכיים מאחר והתוצאות היו לא לרוחן.

הסיבות שבגללן ביקשו את התיקון היו מגוונות, אך באופן די עקבי, נשים אלו התלוננו שצורת הירך איננה מעוצבת ו"רזה" מספיק לטעמן. מעבר לכך, לרוב הן מדווחות שהצלקת, שלאחר הניתוח הייתה ממוקמת בתוך המפשעה וניתן היה להסתיר אותה בקלות בכל תחתון או בגד ים, "נדדה" אל מחוץ למפשעה והיא נראית לרוחב הירך העליונה מחוץ לתחתונים. במקרים רבים נשים אלו אינן מסוגלות ללבוש בגד ים רגיל והן נאלצות ללבוש מכנסונים בכדי להסתיר את הצלקת שנחשפת בקלות בכל מצב בו הן מפשקות אפילו מעט את רגליהן, שלא לדבר על חשיפתה במצבים אינטימיים.

בגילוי נאות, עלי לציין שגם אני ביצעתי לפני שנים, בתחילת דרכי בתחום ניתוחי עיצוב הגוף, לא מעט ניתוחי מתיחת ירכיים עם צלקת רוחבית. גישה זו נראית אידאלית מכיוון שהיא אמורה לתת מענה לבעיית עודפי ורקמת השומן בירכיים הפנימיות שמציקה לנשים רבות בכל טווח הגילים ובמיוחד לאלו שירדו משמעותית במשקלן, תוך השארת צלקת קצרה ומוצנעת. ככל שגדל ניסיוני, גיליתי שלמרות שאני מקבע בתפרים חזקים את עור הירך לקו המפשעה, הגוף האנושי מגיב לעיתים בצורה שונה מהמצופה ועם התרככות הצלקת- משקל עור הירך מותח אותה אל מחוץ למפשעה וגורם בכך לנדידה של הצלקת ולנראות שלה. בחלק מהמקרים הדבר גורם לשינוי באזור אבר המין הנשי ול"פעירה" של שפתי הפות ובהמשך ליובש וגירוי כרוני באזור שאמור מטבעו להישמר מוצנע ולח.

לאחר שחקרתי תופעה זו מצאתי שהדרך למנוע מצבים אלו היא שינוי שיטת הניתוח. כיום אני מבצע ניתוחי מתיחת ירכיים לרוב באמצעות שילוב של שאיבת שומן בכל היקף הירך וצלקת בצורת L שמתחילה במפשעה אך נמשכת לכוון הברך בירך הפנימית. יתרונה של שיטה זו הוא בכך שהיא מסיטה את כוון המתיחה של העור מכוון אנכי- מעלה מטה, לכוון אופקי- לרוחב הירך כך שנוצר מעין "ערסל" של עור הירך הפנימית ששומר את הצלקת בתוך המפשעה ומונע את השינוי באזור אבר המין. אמנם יש לשיטה זו "מחיר" של צלקת אנכית בירך הפנימית אך עיצוב הירכיים שניתן לבצע בעזרתה מביא לתוצאות העיצוביות הטובות ביותר והסיבוכים שנובעים מהשינוי באבר המין נמנעים. יש לציין שבחלק גדול מהנשים הצלקת האנכית נמשכת רק עד לגובה שליש או אמצע הירך הפנימית וברוב המקרים היא עדינה מאוד ודוהה עם הזמן למרות שאיננה נעלמת לגמרי.

כיום, לאחר מאות ניתוחי מתיחת ירכיים מכל הסוגים, אני משוכנע שהניתוח עם צלקת ה-L הארוכה יותר הוא הניתוח הנכון לרוב המטופלות (למרות שאני מבצע עדיין מעט ניתוחים עם צלקת בתוך המפשעה בלבד, בעיקר לנשים עם עודף עור ורקמת שומן קטן מאוד בירך הפנימית עליונה), ובכוחו להביא לעיצוב המיטבי של הירך תוך מניעה של הסיבוכים האסטטיים והרפואיים.

ד"ר בני מייליק מנתח פלסטי מומחה בניתוחי הסרת עור עודף לאחר ירידה במשקל בניתוחי קיצור קיבה

2 תגובות

  1. אני עשיתי ניתוח , היחס בהתחלה היה טוב, הביצוע היה נורא, ואחכ הייתה רק התנערות מאחריות! לא מומלץ!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים מקטגוריה זו שיעניינו אותך

עברנו ניתוח בריאטרי, אילו תרופות מותר לנו לקחת? מה אסור?*

עברנו ניתוח בריאטרי, אילו תרופות מותר לנו לקחת? מה אסור?*

מה נספג? מה מותר? מה אסור?

תמיד לפעול לפי הנחיות הרופאים, לפי ההנחיות התרופות שמותר לנו לקחת לשיכוך כאבים הן:

אופטלגין בטיפות, אבקמול באבקה, אקמול ואופטלגין בטבליות שניתן לשבור.

להתקררות ניתן לקחת אקמול או דקסמול קולד או סינוס אבל רק בטבליות דחוסות שניתן לשבור.

קראו עוד »

כל המידע שלנו...
בשבילכם!

נשמח לצרף אתכם למשפחת בריאמקס.

הירשמו כאן כדי לקבל עדכונים והטבות, קופונים למוצרים חדשים, מבצעים מיוחדים, פרסומים חדשים בגלריית המומחים ובמרכז המידע ועוד ועוד…

ענת וצוות בריאמקס מאחלים לכם חג אביב שמח,

שיהיה חג חירות רגשית ופיזית מהמשקל ומהמעמסה הרגשית. שנזכה לימים טובים ומאושרים.

החל מתאריך 22.4.24 ועד לתאריך 30.4.24 מוקד ההזמנות יהיה סגור לרגל חופשת הפסח ולא יתקיימו הזמנות טלפוניות.
ניתן לבצע הזמנות באתר ולקבלן אחרי החג.
מהרו להקדים הזמנות לפני מועד זה.

ענת שניאורסון

ענת שניאורסון

בדרך כלל עונה מיד

אנו סגורים כעת. נשמח לענות בשעות הפעילות

ענת שניאורסון

שלום רב,

צוות בריאמקס באמצעות בריא בוט ישמח לתת לך מענה ראשוני מהיר ותיעוד לכל פניה.

אנחנו מחוברים ומטפלים באהבה

בכל פניה.

WhatsApp צריכים עזרה?
דילוג לתוכן