משלוח חינם לנק. איסוף בקניה מעל 200 ₪
משלוח חינם עד הבית בקניה מעל 350 ₪

משלוח חינם לנק. איסוף בקנייה מעל 200 ₪

משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל 350 ₪

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הצגה עצמית

אני בת 50 נשואה ואמא ל 2 ילדים, מאמנת אישית (קואצ'רית), מגשרת ומאמנת עסקית.

אני סובלת ונאבקת מזה 35 שנה בעודף משקל, היום אני מבינה שאני חולה במחלת ההשמנה.

מאז שאני זוכרת את עצמי כבוגרת אני נלחמת בשומן, סובלת מתסכולים עצומים, מפגיעה בערך עצמי, את כל הדברים הנוראים ששמן יכול לחשוב ולעשות לעצמו עברתי.

חייתי את החיים תוך עמידה באתגרים גדולים ומורכבים שהחיים זימנו לי מגיל צעיר, לא ויתרתי באף שלב, חייתי חיים מלאים, בזוגיות של 30 שנה, קריירה משגשגת, ילדים מוצלחים, אבל תמיד הרגשתי פחות! פחות יפה, פחות נראית, פחות טובה, פחות מוצלחת, פחות מסוגלת להביא את עצמי למרכז, בעיקר כי הייתי יותר – יותר שמנה, יותר מזיעה, יותר סובלת במדרגות, יותר במזגן, יותר עצבנית ויותר סובלת מחוסר ביטחון עצמי.

בשיא שלי הגעתי למשקל של 120 ק"ג, כמו כולנו עברתי על בשרי את כל סוגי הדיאטות האפשריות, ירדתי ועליתי עשרות קילוגרמים, החזקתי מלתחה במידות מ 50 ועד 38…

לרדת במשקל זה היה נחמד אבל התוצאה הסופית הייתה שוב עליה במשקל ושוב תסכול ודיכאון וסבל ופגיעה בדימוי העצמי, בחיי המשפחה, בקריירה…

כמאמנת אישית הובלתי למעלה מ 300 איש להצלחות בהפחתת משקל וחיים באורח חיים בריא, המתאמנים שלי ירדו בין 7-20 ק"ג כל אחד, עשיתי זאת לאורך תקופה ארוכה ועדיין לא הצלחתי לשמור על עצמי ולהבריא מהמחלה הזו שנקראת השמנה. לא הצלחתי לשמור על משקל תקין ליותר משנה ולהישאר בו.

הבנתי שהשמנה זו מחלה כרונית ועם מחלה אי אפשר להתמודד אלא בכלים של רפואה דרסטית. בשלב הזה של תודעה החלטתי לעשות ניתוח, עברתי עיכובים רבים בדרך, ועדות, רופאים שלא מבינים הרבה בתחום, ניתוח כיס מרה שהסתבך, אבל לא ויתרתי לעצמי בתוך שנתיים מרגע שהחלטתי ולאחר שעברתי את כל המכשולים, הבדיקות, הועדות והיועצים למיניהם עברתי ניתוח מסוג מיני מעקף קיבה וירדתי כ 35 קילו.

אני שומרת על ההישג כבר שנתיים, הרווחתי גוף חדש, כוחות חדשים, חיים חדשים, פשוט נולדתי מחדש.

במהלך החיפוש שלי אחרי פתרון להשמנה, בתהליך הבדיקה שעברתי לקראת הניתוח ולאחר שעברתי את התהליך בעצמי ונפגשתי עם עשרות אנשים כמוני שעברו את התהליך, גיליתי שהמערכת בארץ לא באמת יודעת להתמודד ולתת מענה לאנשים שעשו את התהליך הזה.

נגרמו לי הרבה הפסדים ופגיעות בבריאות כתוצאה מחוסר הידע וחוסר במידע שלא הצלחתי לקבל בזמן הקובע.

לדוגמא – איבדתי  70% מהשיער, איבדתי בריאות ומסת שריר, נוצרו לי חוסרים בויטמינים ובברזל, פגיעה בבריאות הנפשית עם דיכאונות מכיוון שלא מצאתי אף אחד שיבין מה באמת אני עוברת וייתן עצה לעניין, ובעיקר אכלתי אכילה לא מאוזנת ולא נכונה לתהליך שעברתי.

לצערי הבנתי מהר מאוד שמערכת הבריאות והגופים המקצועיים שאמורים ללוות אותנו המתנתחים (רופאי משפחה, רופאים בריאטריים, רופאים אנדוקרינולוגים (בלוטת התריס) רופאי סכרת, דיאטניות ועוד) בארץ לא באמת מבינים את תחום הניתוחים הבריאטריים וההשלכות ההיקפיות שלהם על המתנתחים ולא באמת יודעים לתת הכוונה מתאימה וחיזוקים למי שעובר ניתוח שכזה.

קיבלתי החלטה לעשות שימוש בכלים המקצועיים העומדים לרשותי ובידע שצברתי ולעזור לאנשים במצבי, אנשים כמונו שנמצאים לפני, במהלך ואחרי תהליך של ניתוח בריאטרי לקיצור קיבה, מתוך ההחלטה הזו התחלתי לערוך מחקר, לאסוף מידע מקצועי ולייצר מערכת של מידע רב בתחומים מגוונים המקיפים את הידע החסר לנו.

החלטתי לספק תמיכה וליווי אישי, מקצועי ורגשי לאנשים שנמצאים באותה נקודה בה אני נמצאתי לפני שהחלטתי לעבור את הניתוח.

אני רוצה לעזור לכם להיוולד מחדש כמוני רגשית וגופנית, בצורה טובה בריאה חזקה ואיכותית כדי שתצליחו ליהנות מהתהליך שעשיתם ומהתוצאה המופלאה שקיבלתם או תקבלו….

הקמתי חברה שתכלול צוות מומחים רופאים בריאטריים, דיאטניות, רוקחים, רופאים בתחומים שונים, כולם נרתמים בכדי לסייע ולתת מענה לאנשים שעומדים לעבור תהליך של ניתוח בריאטרי לקיצור קיבה, וגם לאנשים שעברו כבר את התהליך ולא מצאו את הדרך להתמודד עם מה שעברו.

הרצון שלי הוא לסייע לכם לעשות את התהליך נכון, להגיע לניתוח כאשר יש לכם את כל המידע, כאשר אתם חזקים רגשית ומבינים מה אתם עושים ומה אתם הולכים לעבור, איך להתחיל את התהליך, איפה לקבל את המידע הכי נכון לכם, אילו בדיקות לעשות, מה לשאול לפני, איך לדבר עם המשפחה והסביבה הקרובה, איך לקבל את ההחלטה בעצמנו ולהתמסר לתהליך הלידה מחדש שלנו בגוף חדש, להבין מה קורה לנו במהלך הניתוח, לדעת מה האופציות וסוגי הניתוחים השונים – מה מתאים לי, מה האפשרויות מבחינת קופות החולים והביטוחים, לקבל החלטה טובה איפה לעבור את הניתוח, להחליט מי ינתח, לדעת מראש ולהתכונן לאיך להתנהל בימים הראשונים, בחודש, בשנה שלאחר הניתוח, מה לאכול, אילו תוספים לקחת, איך להימנע מנשירת שיער ומהתופעות הנוספות שלא מספרים לנו עליהן… איך לקבל את עצמנו לאחר התהליך ולחיות איתו בצורה הבריאה והטובה ביותר לאורך זמן.

אני אהיה כאן לצידכם, לתת לכם יד ואוזן קשבת, לספק לכם כל מידע אפשרי, אמיתי, מהחיים ומהנסיון שלי שהמערכות המוסדיות לא מספקות.

נדאג לכך שלא תהיו לבד, שלא תמצאו את עצמכם בספק, שלא תמצאו את עצמכם אבודים בלי תמיכה או תשובות לנושאים חשובים.

בעיקר נשמח איתכם, נשמח להגיע איתכם ליעד שהגדרתם לעצמכם – לנקודת הלידה מחדש שלכם כאדם חדש, בגוף חדש ועם הרבה ביטחון עצמי ובעיקר בריאות הגוף והנפש.

[/et_pb_text][et_pb_divider _builder_version="4.4.1" custom_margin="||15px||false|false"][/et_pb_divider][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים מקטגוריה זו שיעניינו אותך

אחריות אישית וחיבור לתהליך – מפתח להצלחה

תכל'ס כל ההתנהלות וההתנהגות הלא תקינה שלנו בנושא האכילה לאחר ניתוח מיני מעקף מגיעה לרוב מהראש השמן והקושי לשנות הרגלי אכילה שרדפו אותנו שנים על גבי שנים, בעקבות לחץ בעבודה, לחץ עם הילדים, לחץ שגרתי יום יומי, הרגלים, התנהגות, דרך חיים, אחריות אישית, וכו' וכו'.

קראו עוד »

כל המידע שלנו...
בשבילכם!

נשמח לצרף אתכם למשפחת בריאמקס.

הירשמו כאן כדי לקבל עדכונים והטבות, קופונים למוצרים חדשים, מבצעים מיוחדים, פרסומים חדשים בגלריית המומחים ובמרכז המידע ועוד ועוד…

ענת וצוות בריאמקס מאחלים לכם חג אביב שמח,

שיהיה חג חירות רגשית ופיזית מהמשקל ומהמעמסה הרגשית. שנזכה לימים טובים ומאושרים.

החל מתאריך 22.4.24 ועד לתאריך 30.4.24 מוקד ההזמנות יהיה סגור לרגל חופשת הפסח ולא יתקיימו הזמנות טלפוניות.
ניתן לבצע הזמנות באתר ולקבלן אחרי החג.
מהרו להקדים הזמנות לפני מועד זה.

ענת שניאורסון

ענת שניאורסון

בדרך כלל עונה מיד

אנו סגורים כעת. נשמח לענות בשעות הפעילות

ענת שניאורסון

שלום רב,

צוות בריאמקס באמצעות בריא בוט ישמח לתת לך מענה ראשוני מהיר ותיעוד לכל פניה.

אנחנו מחוברים ומטפלים באהבה

בכל פניה.

WhatsApp צריכים עזרה?
דילוג לתוכן