בוקר טוב, אני רואה שהיתה כאן סערה גדולה סביב הנושא של אוכלים ומשמינים או אוכלים ויורדים, אז בנימה אישית אני רוצה להגיד ממרום נסיוני עם 6 שנים מיני מעקף ושיחות עם מאות שלא נאמר אלפי מנותחים – אין כאן משנה סדורה, הפיזיולוגיה שלנו אינה אחידה, כל גוף מגיב אחרת לתהליך הניתוח. כל אחד מאיתנו יש … המשך לקרוא למה אני לא יורד/ת במשקל כמו…
כדי להטמיע, העתיקו את כתובת האינטרנט והדביקו באתר וורדפרס
כדי להטמיע, יש להעתיק ולהדביק את הקוד לאתר